شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

تبلیغات با تکیه به پتانسیل های فیلم یا روشی برای اعتراض

تصمیم سازندگان فیلم «ویلایی‌ها» درباره تبلیغات/ فیلمی که به سیمرغ هایش بی اعتنایی کرد!

ویلایی ها

سینماپرس: فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» ساخته تحسین شده منیر قیدی اولین فیلمی است که سازندگان آن در تبلیغات به جوایز فیلم اشاره نکردند و در این میان فیلم تنها در ۳ سانس در سالن‌ها نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» در جشنواره فیلم فجر۳ سیمرغ بلورین از هیات داوران در رشته‌های مختلف کسب کرد و  در ۸ رشته کاندید دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر بود اما این فیلم در هیچ یک از تبلیغات خود به این موضوع اشاره نداشته است.

به نظر می‌رسد سازندگان این اثر تصمیم دارند تنها به پتانسیل‌های موجود در فیلم توجه کنند و جوایز جشنواره را برای ترغیب مخاطب در هیچ یک از تبلیغات فیلم اشاره نداشتند. فیلم هم اینک در ۱۵ سالن در تهران به نمایش درمی آید که تنها ۳ سانس در سالن‌ها به فیلمی که با موضوع ارزشمند دفاع مقدسی آماده شده، اختصاص یافته است.  

«ویلایی‌ها» اولین فیلم سینمای ایران به شمار می‌رود که سازندگان آن در تبلیغات اثر به سیمرغ‌های دریافت شده و کاندیداهای دریافت سیمرغ هیچ اشاره نداشتند.  

«ویلایی‌ها» برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه بصری «محمد قاسمی»،  برنده سیمرغ  بهترین بازیگر نقش مکمل زن «ثریا قاسمی» و  برنده سیمرغ بلورین استعداد درخشان بهترین فیلم اولی «منیر قید»  است.  

«ویلایی‌ها» همچنین در ۵ رشته کاندید دریافت سیمرغ بلورین بود:

بهترین بازیگر نقش مکمل زن گیتی قاسمی نامزدشده سیمرغ بلورین

بهترین فیلمنامه منیر قیدی و ارسلان امیری نامزدشده سیمرغ بلورین

بهترین موسیقی متن ستار اورکی نامزدشده سیمرغ بلورین

بهترین جلوه های ویژه میدانی ایمان کرمیان نامزدشده سیمرغ بلورین

بهترین طراحی صحنه و لباس مه لقا ناقد(طراحی صحنه) نامزدشده سیمرغ بلورین

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.