سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

«افسونگر» وارد شبکه نمایش خانگی شد

افسونگر

سینماپرس: فیلم سینمایی «افسونگر» از امروز سه شنبه ۲ خرداد ماه وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش سینماپرس، توزیع فیلم سینمایی «افسونگر» ساخته حسین تبریزی از امروزسه شنبه ۲ خرداد ماه در تهران و شهرستان ها آغاز شده است.

نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «افسونگر» به همراه فیلم کوتاه پشت صحنه از روند ساخت فیلم و همینطور عکس های صحنه و پشت صحنه است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شایان با بازی پژمان بازغی وکیل مدافعی است که در اوج موفقیت قرار دارد، او دلباخته زنی می شود و در جریان پرونده ای سعی دارد پرونده را از مسیر قانونی خارج کند. وی که تمام موفقیتش را مدیون همسرش دیبا با بازی لیلا اوتادی است با ورود رویا با بازی شقایق فراهانی که به عقد موقت وی درآمده است، با افشای راز زندگی مخفی اش، در موقعیت مشابه پرونده قرار می گیرد و تمام اعتبار زندگیش را در مرز فروپاشی می بیند.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، شقایق فراهانی، تیرداد کیایی، نیلوفر شهیدی، نگار فروزنده، سیاوش  طهمورث، نعیمه نظام دوست، سعید داخ، امیر نوری، داود شیرعلی و امین چنارانی به ایفای نقش در این اثر پرداخته اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از سرمایه گذاران: حسین تبریزی، مصطفی علمی‌فرد و سیدمسعود اطیابی، مدیران فیلمبرداری: افشین علیزاده و هوشنگ غفوری، مدیر صدابرداری: وحید سلطانی، تدوین: روزبه کلباسی، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، مدیر صداگذاری: سیدمحمود موسوی‌نژاد و آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.