دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

پیش تولید فیلم «موثقی» آغاز شد

داوود موثقی*

فارس: موثقی کارگردان گفت: پیش تولید فیلم سینمایی «بی‌تو» با موضوع درام اجتماعی را از امروز آغاز کردیم.

داود موثقی کارگردان درباره تولید فیلم «بی تو» توضیح داد: از امروز پیش تولید کار را آغاز کردیم و به محض انتخاب عوامل و بازیگران فیلم را جلوی دوربین خواهم برد. 

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم درامی اجتماعی است که با حادثه همراه می‌شود. سینمای ایران از عدم تنوع ژانر رنج می‌برد و براساس اقبال مخاطب در مقاطع مختلف زمانی، فیلم ها به سمت سینمای کمدی یا اجتماعی می‌روند و از تنوع ژانر غافل می‌شویم . در این فیلم تلاش می‌کنم علاوه بر یک درام اجتماعی ترس و حادثه را نیز به اثر اضافه کنم تا مخاطب بهتر بتواند با فیلم ارتباط برقرار کند. 

کارگردان فیلم «دو عروس» درباره نام فیلم توضیح داد: مجوز ساخت فیلم را تمدید کردیم اما نام فیلم را تغییر خواهیم داد، هنوز به نام قطعی نرسیدم. 

وی درباره شخصیت‌های اصلی داستان گفت: داستان حول محور سه شخصیت اصلی می‌گذرد که دو زن و یک مرد هستند و درام فیلمنامه به روز طراحی شده است، تلاش می‌کنم تا از بازیگران حرفه ای و مطرح سینمای ایران برای ایفای نقش بهره ببرم. 

بنابراین گزارش، فیلمبرداری «بی تو» به طور کامل در تهران انجام می شود و بزودی لوکیشن های پروژه نیز انتخاب می شود.موثقی خود تهیه کنندگی فیلم جدیدش را برعهده گرفته است.

«دو عروس»، «خواستگار محترم»، «جدا افتاده»، «بله برون»، «دعوت به شام»، «کلید ازدواج» و «ضربه آخر» آثار این کارگردان است که در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.