شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

گزارش هفتگی از اکران و فروش فیلم‌های روی پرده

فیلم های تازه وارد و گیشه‌های سرد!

فیلم سینمایی زرد

سینماپرس: «زرد»، «مالاریا»، «ایتالیا ایتالیا» و «قهرمانان کوچک» چهار تازه واردی هستند که در یک هفته گذشته، با اکران شان تغییرات جدیدی را در جدول فروش پدید آوردند. این تغییرات تا جایی ادامه داشتند که یکی از همین تازه واردها، به نام «زرد» عنوان فیلم پرفروش هفته گذشته را به خود اختصاص داد.

فیلم «زرد» به کارگردانی آقای مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی آقای کامران مجیدی، در  هفته ای که گذشت بیش از ۷۸۷میلیون تومان فروخت. این فیلم در حال حاضر ۷۳سالن را در اختیار دارد و در آن بازیگرانی چون خانم‌ها و آقایان بهرام رادان، ساره بیات، شهرام حقیقت‌دوست، بهاره کیان‌افشار و مهرداد صدیقیان، امیرعلی نبویان، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی‌زاده، علی صالحی، شهروز دل‌افکار، رومینا رفیعا، رضا شمس‌الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری حضور دارند. در خلاصه داستان این فیلم نوشته شده است آدم‌های عجیبی هستیم... امروزمون با فردا خیلی فرق می‌کنه!

«نگار»
فیلم نگار آقای رامبد جوان در  هفته ای که گذشت حدود ۳۴۰میلیون تومان فروش داشت. ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان رقمی است که به فروش کل این فیلم در ۵ هفته اختصاص دارد. خانم‌ها و آقایان نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، شایان کامروز و عیسی حسینی از جمله بازیگران این فیلم جنایی-معمایی هستند.

«ایتالیا ایتالیا»
این فیلم به کارگردانی آقای کاوه صباغ زاده، با گذشت یک هفته از اکرانش، بیش از ۲۶۰ میلیون تومان فروش داشت.
خانم‌ها و آقایان حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد و ... از جمله برخی از بازیگران این فیلم‌اند. ایتالیا ایتالیا در حال حاضر حدود ۹۵سالن را در اختیار دارد.


«ملی و راه‌های نرفته‌اش»
فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی خانم تهمینه میلانی، با گذشت ۴ هفته از اکرانش فروش کلی برابر ۱ میلیارد تومان داشت. این فیلم در هفته اخیر نیز حدود ۲۵۰ میلیون تومان فروخت. خانم‌ها و آقایان میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسراسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندری، فلور نظری و بابک قادری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«من و شارمین»
با گذشت ۵ هفته از اکران فیلم «من و شارمین» به کارگردانی آقای بیژن شیرمرز، این فیلم فروش کلی حدود ۱میلیاردتومان داشت و در هفته‌ای که گذشت نیز ۱۴۰ میلیون تومان فروخت. بازیگرانی چون خانم‌ها و آقایان ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر نصیر، محمود جعفری، ‌ آتش تقی‌پور، زهره حمیدی، ‌ پورانداخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا و گوهر خیراندیش و مجید صالحی و ... از جمله کسانی‌اند که در آن حضور دارند.

«قهرمان کوچک»
از جمله فیلم‌هایی که بعد از مدتی در حوزه کودک و نوجوان به روی پرده سینما رفته، فیلم قهرمانان کوچک به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی خانم بیتا منصوری است.
این فیلم با فروش ۹۳ میلیونی خود، در  هفته ای که گذشت در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. خانم‌ها و آقایان برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش) افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری از جمله بازیگران این کارند.                 
«اکسیدان»
فیلم اکسیدان به کارگردانی آقای حامد محمدی، در  هفته ای که گذشت بیش از ۹۱ میلیون تومان فروخت. این فیلم با گذشت ۱۶ هفته از اکرانش، فروشی حدود ۱۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومانی داشت و در حال حاضر در ۳۷ سالن همچنان به نمایش درمی‌آید. خانم‌ها و آقایان جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقانی، رضا بهبودی، لیندا کیانی و علی استادی از جمله بازیگران این فیلم‌اند که در آن داستان عاشقانه و البته کمدی را روایت می‌کنند.     

«تابستان داغ»
فیلم «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، هفته گذشته بیش از ۶۵ میلیون تومان فروخت. ۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان، فروشی است که این فیلم در ۶ هفته بعد از اکرانش داشته است. خانم‌ها و آقایان پری ناز ایزدیار، علی مصفا، مینا ساداتی، یسنا میر طهماسب و صابر ابر، بازیگران خردسال، مانیا علیجانی، پرهام محمدی از بازیگران این فیلم هستند.

«مالاریا»
از دیگر تازه واردهای این هفته فیلم مالاریاست که با فروش حدود ۶۰ میلیونی خود، در جایگاه نهم جدول فروش قرار گرفت. در این فیلم به کارگردانی آقای پرویز شهبازی، بازیگرانی چون آقای ساعد سهیلی، خانم‌ها ساغر قناعت، آذرخش فراهانی و آزاده نامداری حضور دارند. مالاریا داستان دختر و پسری است که در تهرانگردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

«رگ خواب»
فیلم «رگ خواب» به کارگردانی آقای حمید نعمت اله، در  هفته ای که گذشت فروشی بیش از ۴۰میلیون تومان داشت. این ملودرام اجتماعی بعد از گذشت ۱۶ هفته از اکرانش حدود ۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان فروخته است. برخی از بازیگران این سینمایی عبارتند از خانم‌ها و آقایان؛ لیلا حاتمی، کورش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی و ...

«ساعت ۵ عصر» در سرازیری فروش
فیلم «ساعت ۵ عصر» آقای مهران مدیری که بعد از گذشت ۱۱ هفته حدود ۹ میلیارد تومان فروش داشت، در این هفته ۲۳ میلیون تومان فروخت. این فیلم با بازی آقای سیامک انصاری به عنوان نقش اصلی و خانم‌ها و آقایان آزاده صمدی، امیر جعفری، نگین معتضدی و مهران مدیری، داستان زندگی فردی را از ساعت ۷صبح تا ۵ بعد از ظهر روایت می‌کند که باید برای پرداخت قسط عقب افتاده‌اش خودش را هر چه زودتر به بانک برساند و در این مسیر گرفتار اتفاقاتی می‌شود.

«سارا و آیدا»
فیلم «سارا و آیدا» به کارگردانی آقای مازیار میری، بعد از گذشت۹هفته از اکرانش فروش کلی نزدیک به ۲میلیارد و۶۱۵ میلیون تومان داشته است. این فیلم در هفته‌ای که گذشت نیز در حدود ۲۳ میلیون تومان فروخت. سارا و آیدا درباره ۲ دوست و ماجراهایی است که برای آن‌ها اتفاق می افتد. خانم‌ها و آقایان، غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان بخش، احمد هاشمیان بخش و تینا پاکروان از بازیگران حاضر در این فیلم‌اند.

در ادامه فروش هفتگی نیز فیلم‌های نهنگ عنبر۲، ۲۱ روز بعد، ماجان، پاتوکفش من نکن و... قرار دارند. همچنین فیلم سینمایی «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی که پس از سه سال توقیف بالاخره مجوز اکران عمومی را دریافت کرد از روز ۱۹ مهرماه با پخش هدایت فیلم و بدون سرگروه سینمایی در سینماهای آزاد اکران شد.

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۶
    0 0
    این عکس اگر تقلید از لالالند نباشه که هست تداعی آن را دارد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.