یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

محسن علی اکبری خبر داد؛

«انقلاب دوم» شمقدری نیمه دی ماه کلید می خورد

محسن علی اکبری

سینماپرس: ۵۰ در صد از لوکیشن های این کار در فضای واقعی و ۵۰ درصد دیگر باتوجه به تاریخی بودن این کار در دکورهای ساخته شده و فضای پلاتویی ضبط خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، محسن علی اکبری تهیه کننده سریال «انقلاب دوم» درباره تولید این مجموعه به صبا گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید این سریال به سر می بریم. هنوز بازیگری برای این کار انتخاب نکرده ایم. فعلا لوکیشن های سریال را انتخاب می کنیم. حوالی مشهد، گنبد کاووس، مریوان وتهران لوکیشن های اصلی این مجموعه هستند. ۵۰ در صد از لوکیشنن های این کار در فضای واقعی و ۵۰ درصد دیگر باتوجه به تاریخی بودن این کار در دکورهای ساخته شده و فضای پلاتویی ضبط خواهد شد.  

وی ادامه داد: لوکیشن های اصلی این کار بیشتر از لوکیشن های فرعی است.   بیشتر لوکیشن ها به  خاطر بافت تاریخی در دسترس نیست و باید ساخته شوند. به همین دلیل کار دکور این مجموعه کار سنگینی است. همچنین تامین آکسسوار و لباس این کار سخت خواهد بود، چون روایت داستان این سریال به ۴۰ سال پیش بر می گردد. تمام تلاش سازندگان این است که مجموعه به واقعیات و مستندات نزدیک باشد.

 تهیه کننده سریال «انقلاب دوم» توضیح داد:همزمان بازنگری فیمنامه توسط جواد شمقدری و مهدی ارگانی در حال انجام است و کارهای پیش تولید را انجام می دهیم. طبق برنامه ریزی هایی که کرده ایم اواسط دی ماه این کار را کلید می زنیم. این پروژه طبق سفارش معاونت سیما ساخته می شود و طبق سیاست های جدید آقای میرباقری جزو پروژه های الف فاخر قرار گرفته است.  

 نویسندگی و کارگردانی این مجموعه را جواد شمقدری رییس اسبق سازمان سینمایی برعهده دارد 

محسن علی اکبری پیش از این تهیه کنندگی فیلم ها وسریال هایی مانند : «مریم مقدس»، «اصحاب کهف»، «تلفن همراه آقای رییس جمهور»، «کتاب قانون»، «آن مرد آمد» و «آرمان شهر» را برعهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.