جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

بعد از خودکشی دو دختر اصفهانی

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به تلویزیون آمد

نمایی از فیلم بشارت شهروند هزاره ی سوم به کارگردانی محمد هادی کریمی

سینماپرس: فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به کارگردانی محمدهادی کریمی ساعت ۱۷ امروز جمعه ۹۶/۰۸/۰۵ از شبکه دوم سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، بعد از خودکشی سریالی دو دختر نوجوان در اصفهان، فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به نویسندگی و کارگردانی محمدهادی کریمی که پنج سال پیش با موضوع خودکشی سریالی دختران در یک دبیرستان ساخته شد و در سینماها به اکران عمومی رسید، امروز ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه دوم سینما پخش خواهد شد.

براساس این گزارس، به دلیل موضوع حساسی که این فیلم دارد، بهتر است صداوسیما نسخه کامل فیلم را بدون هیچ ممیزی پخش کند تا هشداری که این فیلم می دهد برای همه ی مخاطبین موثرتر باشد و مضمون اصلی فیلم که واکاوی علل افسردگی در دختران نوجوان است با تکه پاره کردن فیلم از بین نرود.
در درام پر ستاره ی «بشارت به یک شهروند هزاره ی سوم…» بازیگرانی چون هنگامه قاضیانی، حمید فرخ نژاد، نیکی کریمی، مهدی احمدی، بیتا فرهی، فرخ نعمتی، امیر حسین آرمان، خاطره اسدی، ساعد سهیلی، احمد ساعتچیان، شهرزاد کمال زاده، شیما نیک پور، فرهاد بشارتی، ملیسا مهربان، الناز بهمن زاده، معصومه قاسمی و امید عشیری از بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.