یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

"خونمردگی" به فجر می رود

خونمردگی

سینماپرس: تهیه کننده فیلم داستانی «آوار» به آخرین وضعیت فیلم‌هایی که در دست تولید دارد، اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس؛ فیلم داستانی «آوار» به کارگردانی فرناز امینی به بخش مسابقه فیلم‌های بلند جشنواره فیلم‌های ورزشی ورود پیدا کرد.

علی گلبهاران تهیه‌کننده و مدیر تولید سینما در خصوص حضور «آوار» در جشنواره‌های خارجی گفت: این فیلم با داستانی درباره افول یک فوتبالیست مشهور به بررسی حاشیه‌های زندگی او پرداخته و داستانی ورزشی اجتماعی را در کنار آسیب‌شناسی فوتبال حرفه‌ای دنبال می‌کند و پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب مخاطب جوان مواجه شود.

وی درباره بازیگران این اثر بیان کرد: در این فیلم بازیگرانی چون سحر ذکریا، علیرضا نیکبخت واحدی، رز رضوی، نیما شاهرخ شاهی، اشپیتیم ارفی، بهزاد رحیم خانی، علی کاظمی و فوتبالیست‌هایی چون حمید استیلی، بهروز رهبری‌فر، میثاق معمارزاده و امیرحسین صادقی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند و داریوش مصطفوی نیز با حضور گرم خود در نقش مدیر باشگاه به ایفای نقش پرداخته است.

عوامل فیلم عبارتند از: مدیر تولید: علی گلبهاران، مدیر تدارکارت: رسول عظیمی، مدیر فیلمبرداری: اسماعیل آقاجانی، صدابردار نصیر خیری، طراح گریم: رضا سعیدی، طراح صحنه و لباس حسین: حاجی ابراهیمی، دستیار اول و برنامه‌ریز: رامین کاظمی، منشی صحنه: مهناز درودی و نویسنده فاطمه اباحمزه.

علی گلبهاران در ادامه افزود: فیلم سینمایی «شاید عشق نبود» به تهیه‌کنندگی مشترک آرش سجادی و خودم و کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر به زودی در اوسط آذر ماه در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد و فیلم سینمایی «خونمردگی» به کارگردانی امیراحمد انصاری و تهیه‌کنندگی مشترک امیراحمد انصاری و اینجانب و فرشاد گلسفیدی به زودی برای ارائه به جشنواره فجر آماده می‌شود که با ساختاری نو و خاص و حضور چهره‌های جدید در عرصه بازیگری به مخاطب عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.