سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

شروع فیلمبرداری «خانواده دکتر ماهان» از دی ماه

راما قویدل

سینماپرس: به گفته تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان»، فیلمبرداری این مجموعه از روزهای ابتدایی دی ماه کلید می خورد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم ساخته می شود. خوش رزم درباره روند ساخت این مجموعه گفت: مدتی است که پیش تولید سریال را آغاز کرده ایم، اما هنوز هیچ با هیچ بازیگری قرارداد نبسته ایم و مذاکره با بازیگران در حال انجام است. البته عوامل پشت دوربین قطعی شده اند.
وی همچنین ادامه داد: عنوان سریال قطعی است و تغییر نخواهد کرد. «خانواده دکتر ماهان» در ۲۶ قسمت برای سیمافیلم تولید می شود و هنوز شبکه پخش آن مشخص نیست.
وی درباره زمان پخش سریال نیز عنوان کرد: آنچه که مسلم است، سریال اوایل سال آینده پخش خواهد شد.


وی درباره لوکیشن های این سریال نیز بیان کرد: حدود ۱۵ درصد از کار در تهران تصویربرداری می شود و ۸۵ درصد در لاهیجان و شهرها و روستاهای حومه که البته در کنار بازیگران تهرانی از حضور بازیگران شاخص این شهر نیز بهره خواهیم برد. وی در پایان درباره فیلمنامه نیز عنوان کرد: فیلمنامه سریال کامل است و فقط دیالوگ ها در حال نگارش است.
نسرین خراشادی زاده نویسنده کار است و سریال درباره نقش نوجوانان در خانواده، محیط زیست و حمایت از حیوانات است.


سریال «خانواده دکتر ماهان» در ۲۶ قسمت به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم برای مرکز سیما فیلم تولید می شود.
عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، طراح گریم: مهین نویدی، طراح صحنه و لباس: سهیلا نعمتی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان زاده، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، دستیار اول کارگدان: سیاوش رمضان لو، مدیر برنامه ریزی: ساموند معروفی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.