سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

ادامه صدرنشینی «کوکو» در باکس آفیس امریکا

فیلم سینمایی هنرمند فاجعه

سینماپرس: با انتشار آمار رسمی فروش هفتگی سینماهای امریکا، انیمیشن «کوکو» همچنان در صدر فهرست قرار داشته و فیلم «هنرمند فاجعه» نیز موفق شد وارد جمع پرفروش ها شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «هنرمند فاجعه» به کارگردانی جیمز فرانکو در آخر هفته گذشته توانست به فروش هشت میلیون دلاری دست پیدا کند و جایگاه چهارم فهرست پرفروش ها را بدست آورد.

منتقدها از این فیلم به عنوان فیلم تحسین شده‌ای یاد کردند و فیلم که کارش را با نمایش در ۱۹ سالن سینما شروع کرده بود اکنون ۸۴۰ سالن سینما را به خود اختصاص داده است. این فیلم درباره زندگی تیموتی ویشو کارگردان نوکاری است که فیلم «اتاق» را سال ۲۰۰۳ ساخت و فیلم به عنوان یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ سینما شناخته شده است. فرانکو علاوه بر کارگردانی در نقش اصلی بازی نیز کرده است. دیوید فرانکو، ست روگن و آلیسون بری دیگر بازیگران فیلم هستند.

«تازه دارم شروع می‌کنم» فیلم جدید دیگری است که وارد فهرست پرفروش‌ها شده و جایگاه دهم را اشغال کرده است. در این فیلم مورگان فریمن، تامی لی جونز، رنه روسو، الیزابت اشلی و گلن هدلی فقید بازی کرده‌اند. این فیلم در خانه بازنشستگان شروع می‌شود و داستان آن درباره یک مامور سابق اف‌بی‌آی و یک وکیل است که باید بخش متفاوت وجودشان را در برابر مافیا نشان دهند.

در هفته‌ای که گذشت «کوکو» برای سومین هفته در صدر جدول فروش نشست و ۱۸.۳ میلیون دلار دیگر فروش کرد و فروش داخلی فیلم را به ۱۳۵.۵ میلیون دلار رساند. این فیلم در بازار خارجی ۵۵.۳ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۲۵۳ میلیون دلار رساند که تنها ۱۰۰ میلیون دلار آن از بازار چین به دست آمده است. به این ترتیب «کوکو» با فروش ۳۸۹.۵ میلیون دلار در بازار جهانی پیشتاز بوده است.

فیلم «لیگ عدالت» کمپانی برادران وارنر جایگاه دوم را اشغال کرد و ۹.۶ میلیون دلار دیگر در بازار داخلی آمریکا فروش کرد و مجموع فروش داخلی خود را به ۲۱۲.۱ میلیون دلار رساند. این فیلم در مجموع بازار جهانی تاکنون ۶۱۳.۴ میلیون دلار فروخته است.

«شگفت» فیلمی از کمپانی لایونزگیت با بازی جولیا رابرتز ۸.۵ میلیون دلار در سومین هفته فروشش کسب کرد تا فروشش را از ۱۰۰ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا عبور دهد. این فیلم پس از «لالالند» در سال ۲۰۱۶ اولین فیلم پرفروش این کمپانی بوده است. «شگفت» که در ۵۶ بازار جهانی اکران شده در بازار بین‌المللی ۱۱.۴ میلیون دلار دیگر فروخت و در مجموع فروشش را به ۱۲۹.۶ میلیون دلار رساند.

«ثور» محصول دیزنی هنوز در پنج فیلم بالای فروش حضور دارد و با فروش آخر هفته توانست از مرز ۳۰۰ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا عبور کند. این فیلم در بازار جهانی در مجموع ۸۳۳.۲ میلیون دلار فروش کرده است.

«خانه بابا ۲»، «قتل در قطار سریع السیر شرق»، «ستاره» و «لیدی برد» فیلم‌های ردیف ۶ تا ۹ جدول را تشکیل داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.