چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

ساخت برنامه جدید در شبکه پنج

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: محمدحسین رنجبران درباره ساخت برنامه «۱۶۲» بیان کرد: در این برنامه به انتقادات و نظرات مردم پاسخ داده می شود.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما درباره برنامه جدیدی که قرار است در شبکه پنج ساخته شود گفت: به منظور شناسایی و استفاده از ظرفیت های مخاطبان در تولید محتوای برنامه های تلویزیونی و همچنین توسعه رابطه موثر با مردم قرار است برنامه جدیدی در شبکه پنج سیما با نام «۱۶۲» به تولید برسد که در این برنامه ضمن بهره گیری از دیدگاه‌های مخاطبان در تولید برنامه‌های سیما به مسایل و مشکلات آنان پرداخته می شود.

وی ادامه داد: ایوب جمشیدی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد، مجری در آن با مردم صحبت می کند و مردم نظرات خود را نسبت به برنامه های صداوسیما مطرح می کنند. برنامه دو بخش دارد که بخشی نظرات مردم درباره برنامه های صداوسیماست و بخشی هم مشکلاتی است که آنها مطرح می کنند و ما آنها را هم پیگیری می کنیم.

رنجبران همچنین از حضور برنامه سازان و مجریان در واحد ارتباط با مخاطبان روابط عمومی سازمان صداوسیما خبر داد و بیان کرد: یکی از اتفاقات مهم در دور جدید فعالیت های روابط عمومی صداوسیما که با همکاری معاونت سیما در حال پیگیری و انجام آن هستیم فعال تر کردن امور مخاطبان روابط عمومی صداوسیما است.

وی افزود: در این اقدام که با هدف تعامل سازنده و کاربردی با مخاطبان اجرا می شود عوامل تولید برنامه های پرمخاطب تلویزیون شامل مجری، کارشناس و تهیه کننده با اطلاع رسانی قبلی، در واحد ۱۶۲ روابط عمومی سازمان حضور پیدا می کنند و به تماس های مخاطبان پاسخ می دهند.

رنجبران بیان کرد: این اتفاق چندی پیش برای برنامه «آفتاب شرقی» رخ داد که کارشناسان جوابگوی تماس های مردم شدند و به زودی برنامه «نگی که نگفتی» و «فرمول یک» نیز با این روند به انتقادات و نظرات مردم پاسخ می دهند.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی اظهار کرد: این برنامه‌ها بخش‌هایی از گفتگوهای خود با مردم در ۱۶۲ را به صورت یک بسته تصویری در برنامه شان پخش خواهند کرد تا سهم صدای مردم در آنتن رسانه ملی بیش از پیش افزایش یابد.

وی در پایان گفت: در این خصوص روابط عمومی رسانه ملی طرح های مشابهی را برای  دیگر حوزه‌های پیام همچون معاونت‌های سیاسی، صدا، استان‌ها و برون مرزی در نظر گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.