چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اشنوگل»:

مسئولان حوزه هنری باید پاسخگو باشند

ابراهیم اصغری در یادواره شهدای فیلمساز و سینماگر بسیجی

سینماپرس: ابراهیم اصغری گفت: یکی از ضربه‌های اصلی که فیلم سینمایی «اشنوگل» خورد آن بود که حوزه هنری سالن‌ سینماهایش را در اختیار این فیلم قرار نداد و به همین‌ خاطر تصور من این است که مسئولان حوزه هنری باید نزد خداوند پاسخگو باشند.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی«اشنوگل» درباره وضعیت فروش و سالن‌هایی که در این فیلم سینمایی است، گفت: در حال حاضر ما ۵ سینما در تهران در اختیار داریم و امیدواریم که در چند روز آینده، چند سینمای دیگر نیز به این تعداد اضافه شود.

وی ادامه داد: متأسفانه ما در تهران هیچ یک از سالن‌های حوزه هنری را در اختیار نداریم و با صحبت‌هایی که داشته‌ایم، مسئولان حوزه هنری گفته‌اند که دو سه سینما از سینماهای حوزه هنری را در چند روز آینده در اختیارمان می‌گذارند. برای این سالن‌ها من با آقای مومنی شریف و آقای فرجی صحبت کرده‌ام و آنها قول همکاری داده‌اند که چنین سینما در اختیارمان بگذارند. یکی از ضربه‌های اصلی که فیلم سینمایی «اشنوگل» خورد آن بود که حوزه هنری سالن‌ سینماهایش را در اختیار این فیلم قرار نداد و به همین‌ خاطر تصور من این است که حوزه هنری  باید پاسخگو باشند. از آقای سرتیپی تشکر می‌کنم که سینمایش را در اختیار ما قرار داده است؛ اما آقایان حوزه هنری نه.

این تهیه‌کننده سینما اظهار کرد: متأسفانه مدیران فرهنگی و سینمایی کشورمان با تفکر اقتصادی مدیریت می‌کنند و عموماً هم به دنبال عکس‌ انداختن با بازیگران سلبترتی هستند، ولی چون مجبور هستند در شعار می‌گویند که از فیلم‌های انقلابی و دفاع مقدسی حمایت می‌کنیم. این مدیران به نحوی کار می‌کنند که خود فیلمساز پشیمان شود و فیلم دفاع مقدسی نسازد و به سمت ساخت فیلم‌های ژانر ابتذال برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.