شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

اتهام آزار جنسی سوم علیه هافمن

داستین هافمن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷

سینماپرس: به دنبال افشاگری زنان شاغل در هالیوود، پس از آنکه دو زن ادعا کردند مورد آزار جنسی «داستین هافمن» قرار گرفته اند، اکنون یک زن دیگر علیه هافمن ۸۰ ساله ادعای جدیدی مطرح کرده است.

به گزارش سینماپرس، ادعای اخیر از طرف دوست فرزند هنرپیشه اسطوره ای هالیوود طرح شده است. کوری توماس، نمایش‌نامه‌نویس، که دوست دوران دبیرستان دختر هافمن بوده، روز ۱۴ دسامبر ۲۰۱۷ ( ۲۴ آذر۹۶) ادعا کرده است در اتاق هتلی در منهتن، هافمن بدن برهنه‌اش را به او نشان داده است. کوری در آن زمان ۱۶ سال داشته و به گفته او بعد از گردشی که با خانواده هافمن در روز یکشنبه داشته، این ماجرا اتفاق افتاده است.

یک هفته پیش، ۸ دسامبر نیز رسوایی جنسی دیگری در رابطه با این غول بازیگری هالیوود خبرساز شد. کاترین روستر، همبازی داستین هافمن، در فیلم «مرگ یک فروشنده» به کارگردانی فولکر شلوندورف که در دهه ۱۹۸۰ میلادی اکران شد، او را به سوءاستفاده جنسی متهم کرد اما شلوندورف، دوست هافمن و کارگردان این فیلم اتهام علیه هنرپیشه نامی هالیوود را رد کرد.

آنا گراهام هانتر زن دیگری است که بدرفتاری جنسی هافمن علیه خود را گزارش کرده است. هانتر ادعا کرده که وقتی دستیار تولید مرگ یک فروشنده بوده و در حالی که ۱۷ سال داشته است از سوی هافمن مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

در پی آن داستین هافمن، پیامی عذرخواهانه منتشر کرد و اظهار داشت که احترام بسیاری برای زنان قائل است و از اینکه ممکن است کاری کرده باشد که این خانم‌ها را در موقعیت ناخوشایندی قرارداده باشد، احساس خیلی بدی دارد.

هافمن به اتهام‌های تازه شخصا پاسخ نداده است ولی نمایندگان قانونی او درنامه‌ای به مجله سرگرم‌کننده Variety اتهام‌های جدید را کذب و ترور شخصیت دانسته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.