دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴

فیلم های برتر باکس آفیس / تداوم صدرنشینی «جومانجی»

دواین جانسون در فیلم جومانجی 2

سینماپرس: فیلم سینمایی «جومانجی:به جنگل خوش آمدید»(Jumanji: Welcome to the Jungle) که نسخه بازسازی شده فیلم «جومانجی» محصول سال ۱۹۹۵ می باشد، پس از آنکه توانست به صدرنشینی قسمت هشتم مجموعه «جنگ ستارگان» خاتمه دهد، برای سومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» محصول سونی برای سومین هفته در راس باکس آفیس قرار گرفت و ۲۰ میلیون دلار دیگر با نمایش در ۳۷۰۴ سالن سینما کسب کرد.

«۱۲ نیرومند» درام جنگی افغانستانی نیز جایگاه دوم را با فروش ۱۶.۵ میلیون دلاری به دست آورد. این فیلم در ۳۰۰۲ سالن سینما نمایش داده شده و محصول کمپانی برادران وارنر است.

«کمینگاه دزدان» نیز با فروش ۱۵.۳ میلیون دلاری در مکان سوم قرار گرفت و «پست» چهارمین هفته را با فروش ۱۲ میلیون دلاری با نمایش در ۲۸۵۱ سالن سینما پشت سر گذاشت.

«بزرگ‌ترین شومن» پنجمین هفته را با فروش ۱۱ میلیون دلاری که از نمایش در ۲۸۲۳ سالن سینما کسب کرد، تجربه کرد.

«جومانجی: به جنگل خوش آمدید» قدرت خود را بار دیگر نشان داد و با کاهشی ۲۸ درصدی در مجموع ۳۳ روزی که از نمایشش می گذرد در آمریکای شمالی ۳۱۷ میلیون دلار فروش کرد و تا اینجا شصت و یکمین فیلم پرفروش همه تاریخ شد. این فیلم پنجمین فروش داخلی بزرگ را برای سونی در طول تاریخ کسب کرده و پشت سر سه عنوان فیلم «اسپایدر من» و «اسپایدرمن: به خانه آمدن» محصول سونی قرار گرفته است.

این کمدی اکشن با بازی دواین جانسون و کوین هارت که فروشش را در بازار جهانی از رقم ۷۶۸ میلیون دلار عبور داده، می‌تواند با این موفقیت به کسب نامزدی اسکار نیز امیدوار باشد.

«۱۲ شگفتی» با بازی کریس همسورث و مایکل شنون بر مبنای کتاب غیرداستانی و پرفروش داگ استنتون با عنوان «سربازان اسب» ساخته شده و درباره ماموران و نیروهای ویژه آمریکا در افغانستان برای نبرد با طالبان پس از حملات ۱۱ سپتامبر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.