یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

«سینما پاتوق» حوزه هنری میزبان ۳ فیلم سینمایی شد

برنامه فرهنگی «سینما پاتوق»

سینماپرس: برنامه فرهنگی «سینماپاتوق» که زمستان ۹۶ رسما آغاز به کار کرد تا کنون میزبانی ۳ فیلم سینمایی را عهده دار شد و در سال آینده قصد دارد فضای گسترده‌تری را در اختیار سینماگران قرار دهد.

به گزارش سینماپرس، کارگردانان فیلم های سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی پور، «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و «نفس های آرام» ساخته میثم هاشمی طبا در برنامه فرهنگی «سینما پاتوق» توانستند تازه ترین اثر خود را با حضور اهای رسانه رونمایی کنند. برنامه فرهنگی «سینماپاتوق» که اواسط زمستان ۹۶ رسما آغاز به کار کرد در سال آینده نیز قصد دارد فضای گسترده تری را در اختیار سینماگران قرار دهد.

«سینما پاتوق» به منظور توسعه تعامل سینماگران، حمایت از فیلمسازان جوان و گسترش مراودات بین اهالی رسانه و هنرمندان و بسترسازی برای معرفی بهتر محصولات سینمای ایران زیر نظر روابط‌ عمومی و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری ایجاد شده است.

به همین منظور این برنامه فرهنگی با هدف همکاری با سینماگران پیشکسوت، همکاری با جوانانی که از ایده های نو در سینما استفاده می کنند و همچنین برقراری ارتباط صمیمانه ‌تر بین اهالی رسانه با هنرمندان، سالن اکران «شهید آوینی» واقع در سازمان سینمایی حوزه هنری را در خدمت اهالی سینما قرار می دهد.

هنرمندانی که تمایل دارند تولیدات جدید شان را برای تعدادی از خبرنگاران، منتقدان و سینماگران نمایش دهند می توانند از امکان دارا بودن آخرین تجهیزات صدا و تصویر، بهره مند شوند. علاوه بر سالن شهید آوینی سالن بزرگتری نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.