یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

رئیس بسیج مستضعفین:

دفاع از انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی هزینه خودش را دارد

سردار غلامحسین غیب پرور

سینماپرس: سردار غلامحسین غیب‌پرور گفت: در جبهه فرهنگی ما با دشمن بیرونی، دشمن داخلی و دوستان جاهل روبرو هستیم. لطمات دوستان جاهل از لطمات دشمنان بیشتر است.

به گزارش سینماپرس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره ساخت آثار در حوزه انقلاب و دفاع مقدس و سختی‌های هنرمندان در ساخت آثار با این مضامین گفت: دفاع از انقلاب اسلامی هزینه‌های خودش را دارد. فردی دفاع از انقلاب اسلامی را در شلمچه، در عملیات خیبر، فاو و ... انجام می‌دهد که یا شهید می‌شود یا مجروح می‌شود. دفاع از انقلاب اسلامی در سرزمین سوریه توسط افراد هزینه‌ خودش را دارد. دفاع از انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی هزینه خودش را دارد.

وی ادامه داد: اقتضاء دفاع از انقلاب اسلامی این است که ما این هزینه‌ها را بپردازیم. آقای حاتمی‌کیا با ساخت فیلم «به وقت شام» خط‌شکنی کرد. من فیلم را دیدم واقعاً «به وقت شام» یک خط شکنی بزرگ است. معلوم است یک کار فاخر و با عظمتی مانند «به وقت شام» ترکش دارد. مگر کسی می‌تواند بگوید من در خط مقدم حاضر می‌شوم به شرط اینکه تیر و ترکش نخورم؟

سردار غیب‌پرور در ادامه تأکید کرد: افرادی که در دفاع از انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف و در خط مقدم حاضر می‌شوند مفهومش این است که اصابت تیر و ترکش و حتی شهادت را پذیرفته‌اند.

رئیس بسیج مستضعفین در ادامه گفت: جبهه انقلاب اسلامی در عرصه هنر مجاهدت‌های خاص خودش را می‌طلبد. پایمردی از اصول مسلم استمرار این مجاهدت است. قرار نیست کسی جا خالی کند. البته باید تلاش کنیم این تیر و ترکش کم شود اما به صفر نمی‌رسد. کسانی که وارد این عرصه شدند حساب همه چیز را بکنند و بدانند در چه عرصه‌ای وارد شدند. در جبهه فرهنگی ما با دشمن بیرونی، دشمن داخلی و دوستان جاهل روبرو هستیم. لطمات دوستان جاهل از لطمات دشمنان بیشتر است.

سردار غیب پرور در خاتمه گفت: به هر ترتیب ماندگاری در عرصه فرهنگ در دفاع از انقلاب اسلامی، مقاومت و پایمردی می‌طلبد که خدا کند امثال حاتمی‌کیا به جای یک نفر به یک میلیون نفر برسد، کشور ما این بضاعت را دارد.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.