شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

بهرام زند درگذشت/ اعلام زمان و مکان تشییع پیکر دوبلور پیشکسوت

بهرام زند

سینماپرس: بهرام زند صبح امروز به دلیل ایست قلبی فوت کرد. تشییع پیکر دوبلور پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون ایران فردا از مقابل مسجد بلال صداوسیما به سمت شهریار انجام می شود.

به گزارش سینماپرس، بهرام زند دوبلور پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۳۲۸، امروز صبح در سن ۶۹ سالگی و به دلیل ایست قلبی در منزل خود درگذشت.

مراسم تشییع این هنرمند پیشکسوت فردا ۱۹ فررودین ماه ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل مسجد بلال صداوسیما به سمت شهریار، صباشهر (قاسم آباد قندیشاد) برگزار خواهد شد و مجلس ترحیم ایشان نیز روز سه شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.

این دوبلور مطرح تاکنون در فیلم‌های بسیاری به جای شخصیت‌های گوناگون سخن گفته‌ است و سرپرستی گویندگان را در سریال‌های ایرانی از جمله «امام علی (ع) » و «مدار صفر درجه» و مدیریت دوبلاژ را در مجموعه‌های خارجی پرمخاطبی مانند «جنگجویان کوهستان»، «شرلوک هلمز» و «ناوارو» عهده‌دار بوده‌ است.

بهرام زند صداپیشگی بازیگران مطرحی چون مل گیبسون، جورج کلونی، راسل کرو، بروس ویلیس، جان تراولتا، جیسون استاتهام، دانیل دی لوییس و نیکلاس کیج را در فیلم های مختلف برعهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.