سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

پایان نگارش فیلمنامه «ملاقات با جرجیس»

مهرداد فرید

سینماپرس: «مهرداد فرید» از خاتمه نگارش فیلمنامه «ملاقات با جرجیس» و جستجو برای سرمایه گذار جهت تولید این فیلم خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مهرداد فرید کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «ملاقات با جرجیس» گفت: نگارش فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده است؛ اما چکش‌کاری‌هایی مانده که در حال انجام آنها هستیم. در همین راستا برای ساخت این فیلم به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردیم.  

وی درباره داستان «ملاقات با جرجیس» بیان کرد: این فیلم داستانی جذاب داشته و در گونه فیلم‌های کمدی قرار می‌گیرد.  

این کارگردان سینمای ایران درباره زمان آغاز فیلمبرداری این فیلم اظهار کرد: ما آمادگی داریم که مراحل ساخت این فیلم را هر چه سریع‌تر آغاز کنیم؛ اما عنصر سرمایه نقش مهمی دارد و باید تأمین شود.  

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا»، ‌ درباره این فیلم هم اظهار داشت: این فیلم سینمایی روزهای پایانی را پشت سر می‌گذارد و به زودی آماده نمایش می‌شود.  

فرید درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: ما بلافاصله بعد از آماده شدن فیلم سینمایی «جن زیبا» در خواست پروانه نمایش می‌دهیم و احتمالاً اواخر تابستان یا اوایل پاییز این فیلم را اکران می‌کنیم.  

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «جن زیبا» که سال گذشته با حضور سرمایه‌گذاران و بازیگران ایران و ترکیه ساخته شد، از حضور در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر باز ماند. این فیلم به دلیل حضور «نورگل یشیلچای» هنگام ساخت با حواشی بسیار و اعتراض برخی رسانه‌ها و هنرمندان (از جمله آزیتا ترکاشوند) مواجه شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.