سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

با سردبیری حسین سلطان محمدی؛

کتاب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منتشر شد

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: کتاب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شامل تمامی اطلاعات مربوط به این رویداد بین المللی سینمای کودک در ۳۰۰ صفحه منتشر شد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، کتاب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در حدود ۳۰۰ صفحه با مدیری مسئولی علیرضا رضاداد، سردبیری حسین سلطان محمدی، مدیریت اجرایی منا کارگر و دبیری تحریریه توسط مرضیه فرزعلیان به چاپ رسید.

این کتاب که زیر نظر سید احد میکائیل زاده معاون ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره آماده شده است، شامل اطلاعات آثار بخش های رقابتی و غیررقابتی شامل فیلم های بین الملل و مسابقه سینمای ایران، المپیاد فیلمسازی نوجوانان، تجربه های اصفهان، معرفی اعضای هیات انتخاب و داوری، خبرنگاران نوجوان اصفهان، داوران کودک و نوجوان اصفهان، داوران کودک و نوجوان بین الملل، بزرگداشت ها و نکوداشت و معرفی مسئولان و اعضای ستادهای اجرایی در تهران و اصفهان و... می شود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.