سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

با حکم مسعود معینی پور؛

«سید بشیر حسینی» مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار شد

سیدبشیر حسینی

سینماپرس: با حکم مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما، «سید بشیر حسینی» به عنوان مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، مدیر شبکه چهار سیما با قدردانی از خدمات مکرمه آقایی در دوره تصدی مدیریت گروه فرهنگ و اندیشه، سید بشیر حسینی را به سمت سرپرستی این گروه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: «عرصه گسترده فرهنگ ایرانی – اسلامی و نیازهای متنوع جامعه، اقتضا می کند تا با روشن بینی و تلاش فکری و همکاری فرهیختگان و اهل اندیشه در کشور، محصولات فاخر رسانه ای، تولید و برای بهره برداری مخاطب فهیم این شبکه عرضه شود. از این رو لازم است با نیم نگاهی به جامعه آرمانی دینی و در نظر داشتن واقعیت های فرهنگی امروزی بکوشیم معارف اصیل و ناب دینی و فرهنگ استوار ایرانی در قالبی دلپسند و چشم نواز تولید و ارایه شود بنابراین با توجه به اهمیت حوزه ماموریت این گروه و انتظارات مخاطبان فرهیخته، امیدوارم با زمینه سازی و ایجاد فضای آزاد گفتگو درباره مقتضیات فرهنگی عصر حاضر و مشارکت مستمر صاحب نظران از طیف های مختلف فکری، پاسخ هایی در خور مسایل فکری از دل گنجینه فرهنگ و اندیشه دینی استخراج و در معرض دید اهل نظر قرار گیرد.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.