سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

در آستانه برگزاری جشنواره فیلم کودک اعلام شد؛

فرزندان شهید به جمع داوران کودک و نوجوان بین الملل پیوستند/ خانواده شهدای مقاومت اسلامی مهمان جشنواره می شوند

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از حضور خانواده های شهدای مقاومت اسلامی و داوری آثار توسط فرزندان این شهیدان در این رویداد سینمایی خبر داد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، سیداحد میکائیل زاده معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر گفت: خانواده های شهدای مقاومت اسلامی از ۵ کشور منطقه در جشنواره حضور می یابند. این خانواده ها از کشورهای عراق، لبنان، یمن، سوریه و افغانستان در ایام برگزاری جشنواره در این رویداد شرکت می کنند.

وی افزود: پدران کودکان و نوجوانان خانواده های شهدای مقاومت اسلامی از شهدایی هستند که طی سال های گذشته در جریان مبارزه با تکفیری ها و... به شهادت رسیده اند. این بچه ها قرار است همراه با سایر داوران کودک و نوجوان بین الملل، بهترین اثر را از نگاه خودشان انتخاب کنند.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.