پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

همزمان با آغاز جشنواره فیلم کودک؛

حیدریان به جشنواره پیام داد/ دستان نسل سازنده کشور با همتی از جنس هنر درآمیخته است

محمدمهدی حیدریان

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با انتشار پیامی گسترش جشنواره از کلان شهر اصفهان به سراسر کشور را، ازجمله رویکردهای ارزشمند سی و یکمین دوره دانست.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی سمعی و بصری به مناسبت این رویداد بین المللی سینمای کودک را عامل سازندگی کشور از جنس هنر دانست و در پیام خود به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان نوشت:

«سی و یکمین بار است که دستانِ نسل سازنده کشور را با همتی از جنس هنر در می آمیزیم تا دنیای پیشرو، با نشاطی کودکانه در قالب فیلم قضاوت شود.

با طراحی راهبردهای نوین و گام های برداشته شده، چهارمین دهه از جشنواره فیلم های کودکان و نوجانان را بر پایه شخصیت های کودکانه  بنا خواهیم کرد تا با تکیه بر ستون های اعتقادی و ارزشهای ملی کشورمان، مرز دانش و تکنولوژی را از نگاه های تیزبین فرزندان مان به تصویر کشانیم.

بانیان هنر و اندیشه، متعهدند دیدگاه بزرگ مَنشانه نسل کوچکمان را متکی بر فناوری دگرگون شده به تصویر کشیده، و قدرت انتخاب، تصمیم گیری و اراده را در فرزندان سرزمینمان ایجادکنند.

گسترش جشنواره از کلان شهر اصفهان به سراسر کشور، ازجمله رویکردهای ارزشمند این دوره است.

سینمای کودک امیدوار است نسل آینده متاثر از آرمان هایایرانی را پرورش داده و امید را خلق کند.»

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.