سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸

با توجه به استقبال مخاطبان اصفهانی؛

۷ سانس فوق العاده برای فیلم های پرمخاطب جشنواره کودک در ۲ روز پایانی

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در روزهای ششم و هفتم با ۷ سانس فوق العاده پی گرفته می شود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، در ششمین روز از نمایش فیلم های بخش سینمای ایران در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و به درخواست مخاطبان جشنواره، ۶ فیلم در سانس فوق العاده نمایش داده می شود.

فیلم های سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از ساعت ۱۶، «وای آمپول» به کارگردانی علیرضا محمود زاده از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۳ شهریور در سینما فلسطین نمایش داده می شوند. 

همچنین فیلم «وای آمپول» برای دومین سانس ویژه در ششمین روز جشنواره، در سانس ۱۲ فردا –سه شنبه ۱۳ شهریور-در سالن شماره یک پردیس سینمایی چهارباغ نمایش داده می شود.

فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید۲» به کارگردانی سید جواد هاشمی نیز در سانس ۱۴ سه شنبه ۱۳ شهریور در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی چهارباغ به نمایش درمی آید. 

در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی سیتی سنتر از ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه ۱۳ شهریور، فیلم «مسعود و سه تن پوش» به کارگردانی امیرحسین عناعتی برای عموم نمایش داده می شود.

نمایش ویژه فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی عباس نیز از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۴ شهریور در سینما فلسطین صورت می گیرد. 

فیلم سینمایی «تپلی» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین قناعت نیز از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۴ شهریور در سینما فلسطین نمایش داده می شود.  

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است. آدرس سایت رسمی جشنواره icff.ir است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.