یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

«خانه فیلم» به دنبال اکران نوروزی «متری شیش و نیم»

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم»

سینماپرس: به گفته مدیر «خانه فیلم»، این شرکت پخش درخواست اکران نوروزی فیلم های «متری شیش و نیم» و «ایده اصلی» را داده است.

به گزارش سینماپرس، سعید خانی مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» در گفتگو با یک خبرگزاری درباره فعالیت‌های این شرکت پخش گفت: برای اکران نوروز ۹۸، درخواست اکران برای ۲ اثر سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی را داده ایم.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت پخش می‌تواند ۲ پیشنهاد برای اکران نوروز داشته باشد، بیان کرد: البته با توجه به اینکه «متری شیش و نیم» سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را گرفته است، امکان اکران این فیلم در نوروز ۹۸ بیشتر است.

این تهیه کننده درباره احتمال افزایش سرگروه‌های سینمایی توضیح داد: بعید می‌دانم امسال با افزایش سرگروه سینمایی مواجه باشیم، در حال حاضر ۷ سرگروه سینمایی وجود دارد که بی شک سینمای ایران ظرفیت افزایش سرگروه سینمایی را ندارد.

وی تاکید کرد: البته باید دید برای سال ۹۸ کدام سرگروه‌ها تغییر می‌کند، تا برنامه ریزی دقیق تری برای اکران داشته باشیم. البته با توجه به استقبال مخاطبان از «متری شیش و نیم» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، بی‌شک این فیلم نیز در گیشه مورد توجه قرار می‌گیرد.

خانی در پایان گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک نژاد را دریافت کرده ایم که به زودی پیش تولید آن را آغاز می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.