وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ما تمام تلاش مان را به کار بردیم که مخاطبان حرفه ای را به صورت الکترونیکی جذب باشگاه کنیم و برای آن ها کارت های خاص خودشان را صادر کردیم. این اعضا می توانند فیلم های جشنواره سی و دوم را به صورت نیم بها تماشا کنند و خوشبختانه تاکنون هم با استقبال خوبی مواجه بوده ایم به نحوی که ما فروش بیش از ۳۴۰۰ بلیت در ۳ روز ابتدایی جشنواره را شاهد بوده ایم که توسط اعضای باشگاه خریداری شده اند.
رسولی ادامه داد: جدا از این ما یک اکران ویژه برای کودکان توان خواه و کودکان کار در ساعت ۱۰ صبح در نظر گرفته ایم. هیأت انتخاب جشنواره بهترین فیلم ها را از نظر خودشان به ما معرفی کردند که ما آن فیلم ها را برای این افراد اکران می کنیم.
مدیر باشگاه مخاطبان سی و دومین جشنواره فیلم کودک در پاسخ به این سوأل که دلیل جداسازی کودکان کار و توان خواه از سایر مخاطبان جشنواره چیست اظهار داشت: این تصمیم مدیران تهرانی جشنواره فیلم کودک بود که این افراد از مابقی جدا باشند و ما هم به تصمیم آن ها احترام گذاشتیم.
وی در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه ما برای جذب مخاطب بیشتر در جشنواره باید محتوای خوبی در نظر بگیریم متذکر شد: این جشنواره متأسفانه برخلاف سال های گذشته فقط ۷ فیلم دارد؛ قطعاً هر مقدار تعداد فیلم های جشنواره و محتوای آن بیشتر باشد به میزان مخاطبان نیز افزوده خواهد شد.
رسولی در پاسخ به این سوأل که چه میزان از اعضای باشگاه مخاطبان کودکان و نوجوانان هستند اظهار داشت: تقریباً ۳۵ درصد اعضا را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند و حدود ۶۵ درصد باقی مانده نیز خانواده های آن ها هستند. این مخاطبان همگی مربوط به شهر اصفهان هستند و امیدوارم در سال های آتی با گسترش ابعاد جغرافیایی جشنواره کودک بتوانیم شاهد افزایش مخاطبان از استان باشیم.
وی در خاتمه این گفتگو افزود: باشگاه مخاطبان فیلم کودک در طول سال نیز فعال است و ما برنامه های ویژه ای برای اعضای این باشگاه داریم از تخفیف رستوران های مختلف گرفته تا تخفیف در تهیه لوازم التحریر برای کودکان بخشی از فعالیت های باشگاه ما در طول سال است. ما همچنان در حال عضوگیری این باشگاه هستیم و علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت جشنواره فیلم کودک عضو این باشگاه شوند.
ارسال نظر