یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

روی آنتن شبکه ۴؛

تعلیم و تربیت به روایت «مدرسه ایران»

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: «مدرسه ایران» برنامه جدید شبکه چهار در حوزه تعلیم و تربیت است که از ۱۴ آبان روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش سینماپرس، مجله ترکیبی «مدرسه ایران» به تهیه‌کنندگی حمید اسکندری در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه ای در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می شود و از ۱۴ آبان ماه به صورت هفتگی سه‌شنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

حمیداسکندری درباره محتوای این برنامه گفت: موضوع اصلی این برنامه تعلیم و تربییت در همه مقاطع تحصیلی است و نقش ارکان مختلف جامعه در تعلیم و تربیت و رشد و بالندگی کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: دست‌اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت، خانواده‌ها و دانش آموزان، مخاطبان این برنامه تلویزیونی هستند.

این تهیه کننده ادامه داد: هر هفته به یکی از موضوعات حوزه تعلیم و تربیت همچون تغییر ترکیب مدارس، بازمانده‌های از تحصیل، آموزش عمومی رایگان و… با حضور کارشناسان پرداخته می شود. در قسمت اول این برنامه مهدی رضایی مجری کارشناس این قسمت با محسن داودی مدیر مجتمع صبح رویش (مدرسه کودکان کار) گفتگو می‌کند.

تهیه کننده برنامه «مدرسه ایران» درباره بخش‌های این مجله ترکیبی توضیح داد: مروری بر اخبار هفتگی تعلیم و تربیت، پخش مستند مرتبط با موضوع برنامه، تاریخ و جغرافیا، معلم خاص با معرفی معلمین ویژه کشور، از جمله بخش‌های این برنامه تلویزیونی است.

اسکندری در پایان گفت: در این برنامه مخاطبان حضور جدی خواهند داشت و علاوه بر پخش نظرات و پاسخ به پرسش‌هایشان، برای برنامه کمپین‌هایی طراحی کرده‌ایم که مخاطبان با ارسال ویدیو در این کمپین‌ها شرکت خواهند کرد و اطلاعات بیشتر برای شرکت در این کمپین‌ها در برنامه اعلام خواهد شد.

فصل اول «مدرسه ایران» به سردبیری حسین غفاری از این هفته سه‌شنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.