یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی»:

مخاطب سینما دیگر به دنبال چهره نیست

امیرعباس ربیعی در مراسم قرعه‌کشی جدول سینمای رسانه در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: کارگردان جوان سینما گفت: من فکر نمی کنم که نبود چهره های سینمایی در فیلم سینمایی لباس شخصی در فروش این فیلم تاثیر منفی داشته باشد، زیرا تماشاگر امروز سینما دیگر به دنبال چهره نیست و به دنبال فیلم خوب است.

به گزارش سینماپرس، امیرعباس ربیعی کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون عدم حضور چهره های سینمایی در این فیلم گفت: من از ابتدا هم به بازیگر چهره فکر نکردم، زیرا این فیلم و ساختار آن نیازمند بازیگر چهره نبود.  

این کارگردان جوان سینما در همین رابطه اضافه کرد: من در همان مرحله فیلمنامه نویسی تصمیم گرفتم از بازیگرانی استفاده کنم که مخاطب نسبت به آنها پیشینه فکری نداشته باشد، این اتفاق البته از لحاظ مالی هم قابل پیگیری است زیرا ترجیح میدادم به جای هزینه کردن برای بازیگران هزینه را خرج فیلم کنم.

وی در مورد گیشه فیلم سینمایی «لباس شخصی» اظهار کرد: من فکر نمی کنم که نبود چهره های سینمایی در فیلم سینمایی لباس شخصی در فروش این فیلم تاثیر منفی داشته باشد، زیرا تماشاگر امروز سینما دیگر به دنبال چهره نیست و به دنبال فیلم خوب است.  

کارگردان فیلم «لباس شخصی» در همین راستا تاکید کرد: تماشاگر سینمای امروز به اندازه کافی چهره های تکراری دیده است، این تماشاگر نیازمند چهره های جدید و بازی های تازه و خوب در سینما است، مطمئنا تماشاگر از حضور بازیگران جدید استقبال می کند.  

وی درباره احتمال اکران فیلم کامل «لباس شخصی» در اکران عمومی خاطرنشان کرد: برای من نسخه اکران شده در جشنواره فیلم فجر نسخه کامل فیلم لباس شخصی بود و از آن راضی هستم، تصمیم در قبال فیلم گرفته شده و قطعا نسخه جشنواره به اکران عموم خواهد رسید.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.