یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

دبیر شورای صنفی نمایش:

شورای صنفی دخالتی در تعیین نمایندگان صنوفی ندارند/حوزه هنری برای پرداخت بدهی‌های خود اقدام کند

مرتضی شایسته در حاشیه روز چهارم سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: جلسه شورای صنفی امروز اعضا و مدیر کا نظارت بر نمایش برگزار شد و مقرر شد تا با توجه به قرار داد ارائه شده فیلم سینمایی «کله پوک» از روز چهارشنبه هفدم شهریور ماه سال جاری در سینماهای کشور اکران گردد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با خبرگزاری پیرامون خروجی جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه گفت: جلسه شورای صنفی امروز اعضا و مدیر کا نظارت بر نمایش برگزار شد و مقرر شد تا با توجه به قرار داد ارائه شده فیلم سینمایی «کله پوک» از روز چهارشنبه هفدم شهریور ماه سال جاری در سینماهای کشور اکران گردد.

وی اظهار کرد: در مورد طلب صاحبان فیلم از سینماها نتیجه پیگیری‌های به عمل آمده در این مورد به نمایندگان انجمن سینماداران منعکس شد.

شایسته ابراز کرد: در مورد مطالب مطرح شده از سوی ریاست حوزه هنری خدمت ایشان اعلام می‌گردد نمایندگان صنوفی مانند تهیه کنندگان پخش کنندگان و کارگردانان برای اولین بار در شورای صنفی نمایش حضور دارند و آقای نوروزی نیز جدیداً به شورا پیوسته است صنوف تابع صنف خودشان هستند و صنف مربوط به نمایندگان را تعیین می‌کنند و شورای صنفی دخالتی در این امر ندارند مطالب مطرح شده از سوی وی صحت ندارد ضمناً به جناب آقای حسینی توصیه داریم لطفاً برای پرداخت بدهی‌های حوزه هنری اقدام لازم را مبذول فرمایند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین بیان کرد: در مورد سمفا به کمیته نظارت صمفا اعلام گردید که اعضای انتخاب شده توسط آقای انتظامی انتخاب شده اند و شورای صنفی دخالتی در این امر نداشته اند.

لازم به ذکر است در حال حاضر فیلم‌های «دینامیت»، «هفته‌ای یک‌بار آدم باش»، «مدیترانه»، «سیاه باز»، «قصه عشق پدرم»، «خورشید»، «تک‌خال» و «خون شد»، «درخت گردو» و «گیسوم» روی پرده سینماها هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.