سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

همزمان با اعلام اسامی هیات داوری؛

نامزدهای دریافت جایزه بخش پادکست جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند

جشنواره قصه گویی

سینماپرس: اسامی نامزدهای دریافت جایزه بخش پادکست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و هیات داوران این بخش اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، نامزدهای دریافت جایزه بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش مستند یا پژوهشی و قصه‌گویی معرفی شدند. بخش پادکست‌ قصه‌گویی در دو گروه سنی بزرگسال و کودک و نوجوان طبقه‌بندی شده‌اند.

نامزدهای دریافت جایزه بخش «پادکست پژوهشی» عبارتند از: فاطمه حجت‌شمامی برای پادکست «قصه و انواع آن» از استان گیلان، محمدرضا رستم‌پور برای پادکست «قصه‌های ایرانی» از استان ایلام، علی صادقی برای پادکست «قصه ما قصه زندگی» از استان فارس، سمانه عبدالهیان برای پادکست «سوژه‌های مشترک قصه‌های فولکلور» از استان خراسان رضوی، مریم فلاح‌نژاد برای پادکست «نجوای ماندگار» از استان البرز، اعظم قاسمی‌فلاورجانی برای پادکست «پادکست تخصصی قصه‌گویی» از استان اصفهان، فاطمه گلچین برای پادکست «قصه‌گونه» از استان تهران و مریم نوشادقباد برای پادکست «کاربرد لهجه در قصه‌گویی» از استان همدان.

نامزدهای دریافت جایزه بخش «پادکست قصه‌گویی» (بخش بزرگسال) نیز عبارتند از: فاطمه آذری برای پادکست «کرم سه نقطه» از استان چهارمحال و بختیاری، کاظم افضلی برای پادکست «روباه مکار» از استان خراسان جنوبی، مصطفی حدادی برای پادکست «روباه خیاط» از استان یزد، کامران خدابنده برای پادکست «دو دوست» از استان قزوین، فائزه خسروی برای پادکست «مرد جوان و خیاط حیله‌گر» از استان کرمان، پریسا صدایی‌آذر برای پادکست «با خدا باش و پادشاهی کن» از استان اردبیل، حمیده مختاری برای پادکست «خروس نگو یک ساعت» از استان فارس و نیلوفر همرنگ برای پادکست «عمو نوروز و خاله نوبهار» از استان اردبیل.

همچنین نامزدهای دریافت جایزه بخش «پادکست قصه‌گویی» (بخش کودک و نوجوان) عبارتند از: عسل غیاثی برای پادکست «ای کاش بینی من هم سبز بود» از استان خراسان رضوی، سپهر کریمی برای پادکست «گوسفندی که عصبانی بود... خیلی عصبانی» از استان زنجان، کلثوم ملکشاهی‌فرد برای پادکست «سه تخم هندوانه» از استان ایلام و نازنین‌زهرا مهدی‌زاده برای پادکست «آرزوی دنیا» از استان تهران.

بر همین اساس هیات داوران بخش «پادکست قصه‌گویی» در مرحله پایانی را ایوب آقاخانی بازیگر و کارگردان، گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون و فرزاد شیرمحمدی دوبلور و گوینده تشکیل می‌دهند.

در بخش «پادکست مستند یا پژوهشی» نیز احسان مشهدی‌محمد نظریه‌پرداز و مدرس دانشگاه، رکسانا حمیدی نویسنده و مهدی محمدیان گوینده، داور و برگزیده چندین جشنواره‌قصه‌گویی، داوری مرحله پایانی را انجام داده‌اند.

هیات داوران بخش پادکست در مجموع ۶۸ اثر را برای حضور در مرحله پایانی این جشنواره داوری کردند.

از بین آثار بررسی شده ۴۷ اثر به بخش «پادکست قصه‌گویی» و ۲۱ اثر به بخش «پادکست مستند یا پژوهشی» اختصاص داشت.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.