چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

روی آنتن شبکه چهار سیما؛

مرگبارترین حیوانات شکارچی را با «ده شکارگر مرگ آفرین» بشناسید

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: مستند بلند «ده شکارگر مرگ آفرین- Top Ten Deadliest Beasts» اثری از Andy webb در سال ۲۰۱۸ ارائه شده است، برای اولین بار، پنجشنبه، ۲۳ دی ماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در این مستند از حیوانات درنده‌ی وحشی و سوسمارهای عظیم‌الجثه‌ی سمی گرفته تا پرنده‌های مهاجم غول‌پیکر، رو به رو خواهیم شد که تشنه‌ی خون هستند و قلمرو خود را در سیاره‌ی زمین گسترانیده‌اند.

«ده شکارگر مرگ آفرین» جزییات زندگی این حیوانات وحشی را با استفاده از فیلمبرداری پیشرفته و تصویرسازی کامپیوتری به شکلی خیره‌کننده و دیدنی به نمایش می‌گذارد و آن‌ها را با همدیگر مقایسه می‌کند.
با شبکه چهار همراه باشید تا از گربه‌سانان تیزدندان وحشی و ماهیان زره‌دار که با بی‌رحمی فرمانروای دریاها هستند، تا کوسه‌های قاتل که می‌توانند با یک حرکت دهان خود یک انسان را به دو نیم کنند، دنیای بی‌نظیر و استثنایی وحشی‌ترین غول‌های فراموش‌شده‌ی زمین را کشف کنیم.
در طول نزدیک به ۵۰۰ میلیون سال، کدام شکارچی مرگبار به عنوان بزرگ ترین و بدترین در رتبه بندی قرار می گیرد؟ مستند بلند «ده شکارگر مرگ آفرین - Top ten deadlist beasts» در زمان و سراسر جهان سفر می کند تا این رتبه‌بندی وحشتناک را با اتکا به شواهد موجود در طبیعت و نظریه های تاریخی و زیست محیطی ارائه کند.
این مستند که تولید سال ۲۰۱۸ شبکه Smithsonian است، برای اولین بار، پنجشنبه، ۲۳ دی، ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت ۹:۳۰ تکرار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.