چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

لزوم ایجاد تحول در سیمای جمهوری اسلامی ایران/۳

حقیقی: امیدوارم به زودی شاهد تولیدات آثار نمایشی فاخر در رسانه ملی باشیم

سیاوش حقیقی

سینماپرس: سیاوش حقیقی تهیه کننده سینما در پی تغییرات مدیریتی معاونت سیما در خصوص لزوم ایجاد تحول در سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: توجه به اصل انتقال قدرت به نسل دوم و سوم انقلاب در بیانیه گام دوم با این انتصاب اتفاق افتاد؛ گام دوم انقلاب گام تبادل قدرت به جوانان متعهد و انقلابی است و من امیدوارم برمهانی در این مسیر سرافراز باشد.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «خون خدا» و «مادری» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: برمهانی از بچه های سینمای جوانان مشهد است و بعد از آن دانش آموخته صدا و سیما؛ او در حوزه فرهنگی و هنری کشور کارهای متعددی کرده و دغدغه تولید و جایگاه مدیریتی را به خوبی می شناسد. برمهانی از خود بدنه سازمان صدا و سیما است و همه تلخی ها را دیده و چشیده و از این رو قطعاً به خوبی می داند که باید چه مسیری را پیش برود.

وی ادامه داد: من به این انتصاب شایسته امیدوارم و معتقدم برمهانی نسبت به دیگرانی که فقط مدیر بودند و آمدند و رفتند می تواند کارآیی بسیار بالاتری داشته باشد و رسانه ملی را از رخوت کنونی نجات بخشد.

حقیقی متذکر شد: امثال برمهانی دغدغه دارند چون از خود تلویزیون هستند از بدنه شروع کردند و سال ها سختی و مرارت چشیدند؛ برمهانی از جمله بچه حزب اللهی هایی است که همه مراتب را گذرانده و حالا به این پست مهم رسیده و حضورش اتفاق مبارکی است و وی قطع به یقین این را می فهمد که مشکل من نوعی به عنوان برنامه ساز چیست! از جمله ویژگی های خوب برمهانی این است که خود را پشت مسئولیتش قایم نمی کند و قطعاً پاسخگو خواهد بود.

این سینماگر سپس با بیان اینکه امیدوارم به زودی شاهد تولیدات آثار نمایشی فاخر در رسانه ملی باشیم متذکر شد: آثار نمایشی رسانه ملی امروز فاجعه بار شده؛ ما نه فیلمنامه خوبی داریم و محتوای قابل قبولی را به مردم ارائه می دهیم و نه آثار تولید شده در رسانه ملی ساختار قابل قبولی دارند و روز به روز بیشتر شاهد نزول و سقوط آن هستیم.

وی تأکید کرد: امروز صدا و سیما نیازمند آثار به روز و مردم پسند است و از این رو با توجه به اینکه خود برمهانی انسان به روزی است من امیدوارم بتواند برنامه های رسانه ملی را نیز به روز کند. امروز دوره ای است که مدیران رسانه ملی باید به برنامه های سرگرم کننده در رسانه ملی توجه ویژه داشته باشند تا مردم کمی از دغدغه نان جدا شوند و ساعتی بتوانند با برنامه های شاد اوقات فراغت خود را بگذرانند.

حقیقی در خاتمه این گفتگو متذکر شد: برای مردم مهم نیست چه کسی مدیر است؛ مردم مدیران را نمی شناسند و به آن ها توجهی ندارند آنچه برای مردم مهم است برنامه های رسانه ملی است که باید باب میل شان باشد. من امیدوارم در سازمان صدا و سیما به روی جوانان و افراد با معلومات و کسانی که دغدغه انقلاب را دارند باز شود تا شاید از این رهگذر بتوانیم شاهد تحولات مثبت در رسانه ملی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.