چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

یک سریال کره‌ای؛

«اعتراف» روی آنتن شبکه سه

سریال کره‌ای اعتراف

سینماپرس: سریال کره ای «اعتراف» با بازی لی جونهو این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، «اعتراف» (Jabaek) نام یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور کره با بازی لی جونهو، شین هیون-بین و یو جه-میونگ است که از روز ۲۳ مارس (۳ فروردین) سال ۲۰۱۹ تا ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) همان سال در ۱۶ اپیزود یک ساعته از شبکه تیوی‌ان کشور کره جنوبی روی آنتن رفت.

سریال «اعتراف» به کارگردانی کیم چول کیو و یون هیون جی هر روز ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می شود که به همین بهانه مروری بر اطلاعات آن داشته ایم.

داستان سریال

این مجموعه درباره پرونده ای است که به بحث حقایق پنهان در پس ممنوعیت قانون «خطر مضاعف» (طبق این قانون کسی را نمی ‌توان برای ارتکاب جرم واحدی دو بار محاکمه و مجازات کرد) می پردازد. قصه سریال درباره چوی دو-هیون (با بازی لی جونهو) است که دوران کودکی خود را به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان گذرانده ‌است. او به‌طور معجزه آسایی شانس پیوند قلب را پیدا می کند با این وجود بلافاصله بعد از موفقیت عمل پیوند قلبش، پدر چوی دو-هیون به قتل متهم و محکوم به مرگ می‌شود.

میزان مخاطب‌های سریال

میانگین تماشای تمام اپیزودهای این سریال در سطح کشور کره جنوبی ۴٫۷۹ درصد است و این در حالی است که میانگین تماشاگران این مجموعه در پایتخت کشور کره یعنی شهر سئول ۵٫۵۲ درصد است. این آمار برای دیگر سریال کره ای در حال پخش تلویزیون ایران با نام «فرمانروای نقاب دار» به مراتب پایین تر است. (میانگین کلی تماشای تمام اپیزودهای سریال «فرمانروای نقاب دار» در سطح کشور کره جنوبی ۱۱٫۵ درصد و در شهر سئول ۱۳٫۵ درصد بود.)

طبق آمار، محبوب ترین اپیزود مجموعه «اعتراف»، اپیزود نهایی سریال با ۶٫۲۷ درصد تماشاگر در سطح کشور کره و کم اقبال ترین قسمت مجموعه نیز، اپیزود سیزدهم سریال با ۳٫۳۷ درصد میزان تماشاگر بوده است.

نظر مخاطب‌ها

یکی از کاربرها در وبسایت ای ام دی بی در مورد این مجموعه نوشته است: از این سریالِ هیجان انگیز خیلی لذت بردم، بازی های مجموعه و همین طور فیلمنامه خوب بودند البته قصه سریال کلیشه هایی داشت که کمی آزاردهنده بود. مجموعه همچنین یک موسیقی متن هیجان انگیز داشت. در کل سریالی است که ارزش تماشا کردن دارد.

کاربر دیگری نیز که این سریال را پسندیده بود، نوشت: مجموعه «اعتراف» یکی از بهترین سریال های کره ای (کی دراما) است که من تا به الان تماشا کره ام. اگر به تحقیق، رمز و راز و تعلیق علاقه دارید، قطعا از این کار لذت خواهید برد ضمنا اگر به درام های کره ای علاقه دارید، باور کنید حتما باید «اعتراف» را تماشا کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.