جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به کارگردانی «بهروز شعیبی»؛

افتتاحیه «بدون قرار قبلی» در مشهد برگزار می‌شود

فیلم سینمایی بدون قرار قبلی

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی از برگزاری افتتاحیه این فیلم در شهر مشهد همراه با مراسم بزرگداشت رضا صابری بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمود بابایی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است، در گفتگو با مهر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این فیلم سینمایی قرار است از ۱۸ خرداد ماه که در دهه کرامت قرار دارد و نزدیک به ولادت امام رضا (ع) در سینماهای سراسر کشور و با سرگروهی سینما آزادی اکران شود.

وی با اشاره به اینکه موسسه «تصویر شهر» پخش فیلم را برعهده دارد، ادامه داد: افتتاحیه این فیلم که به احتمال بسیار زیاد ۱۹ خردادماه خواهد بود، در شهر مشهد برگزار می‌شود، همچنین افتتاحیه دیگری نیز در شهر تهران برگزار خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده بیان کرد: با توجه به موضوع فیلم، شهر مشهد برای ما به اندازه تهران در حوزه اکران مهم است. هرچند برخی از دوستان پرسیده بودند که سرگروه «بدون قرار قبلی» با سرگروه هویزه اکران می‌شود یا خیر، اما ما آزادی را برای سرگروهی انتخاب کردیم. البته این به آن معنا نیست که سرگروهی سینماها در شهرستان‌ها خوب نیست. خوشبختانه سینما هویزه یکی از تاثیرگذار ترین سینماها در کشور است و فروش بسیار خوبی هم دارد.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه شهر مشهد با تجلیل از آقای رضا صابری یکی از پیشکسوتان عرصه بازیگری همراه است.

تهیه‌کننده فیلم «بدون قرار قبلی» بیان کرد: طی ماه‌های اخیر مشغول آماده کردن مواد تبلیغاتی این فیلم بوده‌ایم، همچنین مذاکراتی برای دریافت تبلیغات محیطی و تلویزیونی و اینترنتی داشته‌ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره پروژه‌های جدید خود در سینما توضیح داد: چند طرح و ایده از گذشته داشتیم که مدت‌ها روی آن کار کردیم که در حال حاضر فیلمنامه آن آماده است. در همین راستا مشغول مذاکره برای ساخت یکی از این فیلمنامه‌ها هستیم.

بابایی در پایان گفت: یکی از این پروژه‌ها یک فیلمنامه کاملاً اجتماعی و متفاوت است و دیگری نیز فیلمنامه‌ای با موضوع دفاع مقدس است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.