دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

محمد شیری:

سینما دچار تکرار و تکرار شده است/سینمای دست عده‌ای خاص است که هیچکس دیگری را هم راه نمی‌دهند

محمد شیری

سینماپرس: محمد شیری گفت: سالهاست می‌گویم که سینما درگیر باندبازی و مافیا شده است، سینمای دست عده‌ای خاص است که هیچکس دیگری را هم راه نمی‌دهند، به همین دلیل ترجیح می‌دهم تا فعلا در این عرصه ورود نکنم.

به گزارش سینماپرس، محمد شیری در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: نزدیک به دو سال گذشته را به طور کامل درگیر بازی در سریال «جیران» بوده‌ام و هم اکنون هم مشغول فعالیت در این پروژه هستم.

وی درباره ادامه حضورش در سریال نمایش خانگی جیران افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حداقل تا چهار ماه دیگر جلوی دوربین جیران خواهم رفت، در این میان قرار است در یک قسمت سریال «مستوران» به صورت میهمان افتخاری حضور داشته باشم.

شیری با تاکید بر بازخورد مثبت جیران تاکید کرد: خوشبختانه تا اینجای کار مردم سریال را دنبال کرده‌اند و شخصا به صورت حضوری بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کرده ام.

وی درباره احتمال حضورش در سریال «سلمان فارسی» افزود: من قطعا در سریال سلمان فارسی حضور ندارم، یعنی پیشنهادی هم به من نشده است، اگر جایی اسمم در میان بازیگران این سریال آمده اشتباه شده است.

بازیگر سریال «شب‌های برره» درباره کمرنگ شدنش در سینما اضافه کرد: سالهاست می‌گویم که سینما درگیر باندبازی و مافیا شده است، سینمای دست عده‌ای خاص است که هیچکس دیگری را هم راه نمی‌دهند، به همین دلیل ترجیح می‌دهم تا فعلا در این عرصه ورود نکنم.

شیری: فیلمنامه‌های سینمایی خیلی تلخ شده اند

شیری در همین رابطه اضافه کرد: متاسفانه سینما دچار تکرار و تکرار شده است، انتخاب‌ها کاملا محدود شده اند و داستانها و فیلمنامه کاملا تلخ و غم انگیز هستند. به نظر من سینمای امروز با یک تغییر عمده می تواند بار دیگر احیا شود.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین راستا تاکید کرد: آنچه مشخص است اینکه برای حضور دوباره من و هم نسلان من به سینما باید شرایط مهیا شود. شرایطی که در حال حاضر به هیچ وجه مهیا نیست.

شیری با اشاره به مشکلاتی که کرونا بر جامعه وارد کرده خاطرنشان کرد: متاسفانه دو سال کرونایی باعث شد تا مردم مشکلات زیادی را تجربه کنند، مشکلات اقتصادی ناشی از آن باعث شده که نه تنها مخاطبان بلکه من هم به سینما فکر نکنم. ترجیح میدهم در زمانی به سینما بروم که حال مردم خوب شده باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.