یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

در قالب ویژه‌ برنامه‌ «تابستان با سینمای کانون»؛

۷۵ پویانمایی در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور روی پرده می‌رود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: ۷۵ پویانمایی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، ۷۵ پویانمایی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب ویژه‌ برنامه‌ای با عنوان «تابستان با سینمای کانون» در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور نمایش داده می‌شود.

نمایش این فیلم‌ها از اول تیر ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۲ شهریور روی پایگاه اینترنتی کانون به نشانی cinema.kpf.ir اکران خواهد شد.

با توجه به برنامه‌ریزی معاونت تولید کانون، مبنی بر نمـایش آثـار منتخب از فیلم‌های کانون ویژه فصل تابستان، ۷۵ فیلم پویانمایی تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن‌های نمایش مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور به صورت روزانه و رایگان اکران خواهد شد.

«ماهوری»، «ماه بود و روباه»، «مادربزرگ پرنده»، «ریشه در آسمان»، «روزی کلاغی»، «نشانی»، «بعله»، «باغ هزار دخترون»، «گیلگمش»، «بیماری دلسوزی»، «قدم یازدهم» و… از جمله انیمیشن‌هایی هستند که در مراکز کانون اکران می‌شود.

این فیلم‌ها مجموعه‌ای از آثاری است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی بیش از ۵۲ سال فعالیت خود تولید کرده و برخی از این آثار نیز از جمله تولیدات جدید کانون در سال‌های اخیر است.

بر همین اساس هر یک از فیلم‌های اکران‌شده به مدت دو روز روی این سامانه در طول تابستان قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در مراکز فرهنگی هنری و حضور در کانون، ضمن استفاده از کارگاه‌های عمومی و تخصصی، از فعالیت‌های فوق برنامه کانون پرورش فکری مانند اکران فیلم‌های تولید شده کانون در حوزه کودک و نوجوان بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.