چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

معاون سیما:

برنامه سازی در «شبکه سلامت» نیازمند فکر و ایده های جدید است تا مرجعیت این شبکه تخصصی حفظ و ارتقا یابد

محسن برمهانی

سینماپرس: معاون سیما در جریان بازدید از شبکه سلامت گفت: در دوره تحولی با برنامه‌ریزی باید با هم‌افزایی بین شبکه ای، پیوند این شبکه با دیگر برنامه های سلامت محور شبکه های عمومی و پرمخاطب برقرار شود.

به گزارش سینماپرس، محسن برمهانی معاون سیما در جمع مدیران و برنامه سازان شبکه سلامت ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان گفت: موضوع سلامت از جمله نیازهای اولویت دار مخاطبان رسانه بوده است و این مهم برای رسانه نیز درجه اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل نخستین بازدید رسمی ام را از بین شبکه های تلویزیون، با این شبکه آغاز کردم.

وی، وجود حس همدلانه و تعامل در این شبکه به اذعان همکاران و مدیران آن را ارزشمند دانست و افزود: برنامه سازی در این شبکه نیازمند فکر و ایده های جدید است تا مرجعیت این شبکه تخصصی حفظ و ارتقا یابد.

معاون سیما ادامه داد: در دوره تحولی با برنامه ریزی باید با هم افزایی بین شبکه ای، پیوند این شبکه با دیگر برنامه های سلامت محور شبکه های عمومی و پرمخاطب برقرار شود به طوری که مخاطب در امتداد برنامه های پزشکی و بهداشتی شبکه های اصلی، برای دنبال کردن مبسوط تر مباحث و کسب اطلاعات تخصصی بیشتر به شبکه سلامت راهنمایی شود.

محسن برمهانی تصریح کرد: شبکه سلامت در دوره مدیریتی دکتر قاسمی افزایش میزان مخاطب را تجربه کرده که شاید بخشی به علت شیوع کرونا و مراجعه بیشتر مخاطبان باشد اما قطعا ماحصل تلاش ها و برنامه ریزی همکاران و تهیه کنندگان شبکه نیز بوده است.

وی گفت: شبکه تخصصی با ماموریت های تعریف شده اش، طیف مخاطبان مشخص خود را دارد و نباید از آن انتظار یک شبکه عمومی را داشت، اما مهم جریان سازی و تاثیرگذاری شبکه تخصصی بر روی جامعه هدفش است.در خصوص شبکه سلامت هم همین است، ما باید یک سال آینده این شبکه را ارزیابی کنیم که چقدر در راستای ماموریتش حرکت کرده و در جلب نظر مخاطب موفق بوده است.

معاون سیما با بیان اینکه شبکه های مختلف سیما در حکم یک منظومه هستند گفت: نباید انتظار داشت شبکه سلامت به عنوان یک عضو تخصصی این منظومه ساختارها و قالب های مختلف برنامه سازی را در خود جای دهد. به طور نمونه ساختار فیلم و نمایش، باید در راستای ماموریت شبکه در جدول پخش سهم داشته باشد.

وی در پایان بر ارتقای زیبایی شناسی و هویت بصری شبکه نیز تاکید کرد.

در ابتدای این نشست محمدمهدی قاسمی، مدیر شبکه سلامت گزارشی درباره توفیقات و تعامل شبکه با ارکان نظام سلامت کشور و برنامه های جدید ارائه کرد. همچنین مدیران گروه و برخی تهیه کنندگان این شبکه نیز دغدغه های خودشان را با معاون سیما مطرح کردند.

محسن برمهانی در پایان این نشست از بخش‌های مختلف شبکه بازدید کرد و به همکاران خداقوت گفت.

سعید سلطانی مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاون سیما، مرتضی طاهری سرپرست مالی و اداری سیما و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما در این بازدید معاون سیما را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.