شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

فریاد دفاع از «امت رسول‌الله (ص)» توسط هنرمندان باشرافت؛

حبیبی: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست

محمد حبیبی

سینماپرس: محمد حبیبی هنرمند حوزه هنرهای تجسمی گفت: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست، فکر می‌کنم بهترین کار هنرمندان ایرانی است که با صبر و متانت بر این اتفاقت دامن نزنند و دست در دست هم به آبادی میهن بپردازند.

به گزارش سینماپرس، محمد حبیبی هنرمند هنرهای تجسمی در رابطه با اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: آنچه جامعه ما در حال حاضر به آن احتیاج دارد وحدت و همدلی است که در قرآن کریم هم به آن اشاره‌شده است که وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا، در این وحدت و همدلی و دوری از کینه‌ورزی است که می‌توانیم از فرهنگ غنی کشورمان صحبت کنیم.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که آن کشوری که دارای تاریخی غنی است نمی‌تواند از کینه خالی شود، در اتفاقاتی که چند روز اخیر در کشور افتاد، ‌ جوانانی وجود دارند که با احساسات وارد میدان شده و باید سخنان این افراد شنیده شود، ولی از طرفی آنچه نشان از دشمنی دارد قابل‌قبول نیست و باید مطابق با قانون با آن برخورد شود.

این هنرمند حوزه هنرهای تجسمی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست، فکر می‌کنم بهترین کار هنرمندان ایرانی است که با صبر و متانت بر این اتفاقت دامن نزنند و دست در دست هم به آبادی میهن بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.