شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

نخستین نشست هم‌اندیشی ناشران دولتی و خصوصی حوزه کودک و نوجوان برگزار شد؛

علامتی: دشمنان برای آسیب‌زدن به فضای امنیت فکری کودک ونوجوان تلاش می‌کنند

حامد علامتی در نشست خبری هفته ملی و روز جهانی کودک

سینماپرس: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معتقد است امروز کار برای کودک و نوجوان در کشور ما بیش از هر زمان دیگری اولویت دارد و همه فعالان این عرصه باید برای ارتقای نسل آینده تلاش کنند.

به گزارش سینماپرس، حامد علامتی روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در نخستین نشست هم‌اندیشی ناشران دولتی و خصوصی حوزه کودک و نوجوان با بیان این مطلب بر همکاری کانون و حمایت آن از ناشران این حوزه به‌ویژه خریداری آثار آنان از سوی کانون و خارج‌شدن این مجموعه از حوزه رقابت با ناشران خصوصی تاکید کرده است.

استفاده از ظرفیت‌های دیگر ناشران و به اشتراک‌گذاشتن موضوع‌های مورد نظر برای تولید محصولات فرهنگی از دیگر موضوع‌هایی بود که وی در این جلسه بر آن تاکید کرد.

علامتی این نشست را بسیار با اهمیت و تبدیل کانون به اتاق فکر یا هیات اندیشه‌ورز در حوزه کتاب کودک و نوجوان برای ناشران دیگر را ضروری دانست و یادآور شد که کانون باید با همکاری ناشران خصوصی محفل گفت‌وگوهای تخصصی داخلی و بین‌المللی فرایندهای تولید و نشر کتاب باشد.

مدیرعامل کانون همچنین گفت: همه ما باید در رخدادهای اخیر سیاسی مراقب سواستفاده دشمنان باشیم چرا که دشمنان برای آسیب‌زدن به فضای امنیت فکری کودک ونوجوان تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اتفاقی که اخیرا برای یکی از نویسندگان افتاده است از تلاش و رایزنی‌هایش برای آزادی این نویسنده کودک و نوجوان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که مشکل او طی چند روز آینده حل شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.