یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

جایگاه حامیان اغتشاش در آینده سینمای ایران/۳

فقیه: مجلس شورای اسلامی باید در خصوص سلبریتی ها و اظهارنظرهای شان تصمیم گیری کنند/ سال ها با تمام جان برای مملکت کار کردم و به نظام جمهوری اسلامی وفادارم!

مهدی فقیه در مراسم قرعه کشی مجموعه ویلای من به کارگردانی مهران مدیری

سینماپرس: مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با توجه به برخی کنش ها و اظهارنظرهای ضد ملی و رفتارهای غیرقانونی سینماگران فتنه گر که در این ایام همسو با دشمنان نظام و انقلاب فعالیت کردند در خصوص جایگاه سینماگران اغتشاش گر در آینده سینمای ایران گفت: بنده نه سراغ فیلترشکن رفتم و نه در فضای مجازی حضور داشتم و معتقدم نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی باید در خصوص سلبریتی ها و اظهارنظرهای شان تصمیم گیری کنند.

بازیگر فیلم های سینمایی «ملک سلیمان» و «شکارچی شنبه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: هر نوع اظهارنظر ضد ملی از سوی سلبریتی ها احتمالاً از روی ناآگاهی است؛ بی شک این افراد اشتباه می کنند در خصوص مسائلی صحبت می کنند که جزو تخصص شان نیست و در آن حوزه آشنایی ندارند.

وی ادامه داد: بنده با افتخار اعلام می کنم سال ها با تمام جان برای مملکت کار کردم و به نظام جمهوری اسلامی وفادارم! کسانی که سال های سال میلیاردها پول از قبل حضور در همین سینما به دست آوردند و حالا اظهارنظرهایی می کنند که منافع ملی در آن لحاظ نشده باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند و بنده به عنوان کسی که فی سبیل الله در آثار سینمای دفاع مقدس و... حضور داشته ام چه می توانم بگویم؟

فقیه تأکید کرد: متأسفانه هنر اصیل اسلامی و هنر ناب انقلاب در کشور ما بسیار کمرنگ شده؛ در همین سینما سال ها است برخی سیاست گذاران هنرمند را به پایین ترین سطح تنزل داده اند؛ همین فیلم های کمدی که پشت سر هم تولید می شوند و عاری از معانی و مفاهیم انسانی هستند یکی از دغدغه های بنده و امثال بنده است که وقتی هم از این بابت گلایه می کنیم مسئولان می گویند خوب مردم باید بخندند!

این سینماگر متذکر شد: کسانی که سال ها کارهای مسخره و سطح پایین در سینما را قبول کردند و تنها به فکر نان در آوردن بودند و حالا اظهارنظرهایی دارند که شایسته جایگاه شان نیست خود باید پاسخگوی اعمال و رفتار عجیب شان باشند و بنده و امثال بنده ای که گرفتار نان شب هستیم و در این مراودات هیچ دستی نداشته ایم چه چیزی می توانیم بگوییم؟

وی در پایان این گفتگو افزود: بنده فقط از خداوند خواهانم که همه ما را به راه راست هدایت کند؛ امیدوارم سینمای کشور زین پس جایی برای حضور افرادی باشد که دغدغه رشد و تعالی هنر اصیل اسلامی را دارند نه کسانی که به این هنر شریف و ارزنده به صورت سطحی و برای گذران زندگی نگاه می کنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.