سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

معاون صدای رسانه ملی:

«جهاد همه جانبه تبیین در برابر شبهه افکنی دشمن و ایجاد سرمایه اجتماعی»شعار امسال رادیو است

رادیو «مقاومت»

سینماپرس: معاون صدای رسانه ملی در پیامی به مناسبت ۴ اردیبهشت سالروز تاسیس رادیو نوشت: «جهاد همه جانبه تبیین در برابر شبهه افکنی دشمن و ایجاد سرمایه اجتماعی»، شعار امسال رادیو و هدف برنامه سازان و مدیران این رسانه گرم و اثرگذار است.

به گزارش سینماپرس، معاون صدای رسانه ملی در پیامی به مناسبت ۴ اردیبهشت سالروز تاسیس رادیو نوشت: «جهاد همه جانبه تبیین در برابر شبهه افکنی دشمن و ایجاد سرمایه اجتماعی»، شعار امسال رادیو و هدف برنامه سازان و مدیران این رسانه گرم و اثرگذار است.

در بخشی از پیام علی بخشی زاده به مناسبت ۴ اردیبهشت سالروز تاسیس رادیو؛ آمده است: روز ۴ اردیبهشت را که روز تولد این رسانه گرم در ایران دوست داشتنی است بهانه خوبی می‌دانم برای ارج نهادن به همه کسانی که در سطوح و ارکان مختلف این رسانه پرمخاطب و فراگیر به تلاش مشغولند و برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت در زندگی را آرزومندم که چون خود رادیو؛ گرم، ساده، صمیمی و البته کم توقع و پرتلاش هستند.

این پیام می‌افزاید: امروز که رسانه ملی در جهت تحول گام بر می دارد، رادیو در این راستا با رویکرد جهاد تبیین در تمامی زمینه های؛ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و... سعی در افزایش مشارکت اجتماعی در راستای تقویت سرمایه اجتماعی دارد، چرا که سرمایه اجتماعی؛ یعنی اعتماد و امید به آینده، نشاط فردی و اجتماعی، افزایش مشارکت، اعتماد اجتماعی، مقوله احساس امنیت و در عین حال احساس رضایت، هم در حوزه فردی و هم در حوزه اجتماعی، این ۶ محور که دانشمندان علوم اجتماعی و ارتباطات از آن به عنوان زیر مجموعه های سازنده سرمایه اجتماعی نام می برند دستور کار معاونت صدا و شبکه های رادیویی در سال جدید است.

در بخش پایانی پیام معاون صدای رسانه ملی آمده است: از سوی دیگر در زمانی که دشمن روز به روز با انواع شگرد ها، شبهات فراوانی ایجاد می کند، تبیین به عنوان وظیفه ذاتی رسانه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و نسبت به این شبهات پاسخ لازم و متنابه را برای مخاطب آماده و ارائه نماید. پس «جهاد همه جانبه تبیین در برابر شبهه افکنی دشمن و ایجاد سرمایه اجتماعی»، شعار امسال رادیو و هدف برنامه سازان و مدیران این رسانه گرم و اثر گذار است؛ و از آنجایی که رادیو همیشه از تجربیات گران سنگی برخوردار بوده است و سرمایه های بزرگی به نام پیشکسوتان داشته که پشتیبان نیروهای جوان و پرانرژی رادیو می باشند به یقین این مسیر هموار و این هدف به سرعت دست یافتنی است و آنچه در شبکه های رادیویی طی سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است؛ تحول در برنامه های مختلف بر اساس این شعار و با توجه به نیازسنجی هایی است که مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما به صورت مکرر انجام می دهد و فضای علمی مخاطبان را برای مدیران شبکه های رادیو ترسیم می کند. مدیران و همکاران محترم شبکه ها هم با تحول در جدول پخش برنامه ها، بر اساس طرح ارائه شده، شعار محوری رادیو در سال ۱۴۰۲ را محقق می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.