دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

توسط یک کمیته‌های تخصصی؛

نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» اعطا می‌شود

غرب؛ لیبرالیسم؛ سبک زندگی آمریکایی

سینماپرس: کمیته‌های تخصصی اعطای نشان ملی ششمین جشنواره بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فرایند رصد و انتخاب فعالان این عرصه را جهت اعطای دومین نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» آغاز کردند.

به گزارش سینماپرس، دبیر جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت: پنج کمیته تخصصی نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» در قالب ششمین دوره جشنواره بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فرایند رصد و پایش فعالان اقتصادی، فرهنگی و هنری، اجتماعی و رسانه ای، حقوقی و نهادهای مردمی که فعالیت چشمگیر و موثری در موضوع «افشای حقوق بشر آمریکایی» داشته اند را آغاز کرده اند.

آجرلو افزود: این کمیته‌ها متشکل از شخصیت‌ها و اساتید برجسته و جامعه نخبگان کشور هستند که دعوت جشنواره را پذیرفته و بر اساس معیارهای فراگیر شکلی و ماهوی و به دقت فعالیت‌ها را بررسی کرده و گزینه‌های نهایی جهت انتخاب برگزیدگان نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» را معرفی خواهند کرد.

گفتنی است ششمین جشنواره بین المللی و نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» در سال جاری در قالب اعطای نشان ملی و همچنین فراخوان‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری، حقوقی، رسانه‌ای و جوانان و فعالیت‌های مردم نهاد برگزار می‌گردد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.