سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

با حکم معاون هنری وزیر ارشاد؛

«مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی» رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره‌ هنرهای تجسمی جوانان شد

محمد خراسانی زاده

سینماپرس: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خراسانی‌زاده را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره‌ هنرهای تجسمی جوانان منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری طی حکمی، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره‌ هنرهای تجسمی جوانان منصوب کرد.

متن حکم معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به خراسانی زاده بدین شرح است: «جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در طی سالیان متمادی برگزاری خود، رویداد مهمی برای شناسایی استعدادهای درخشان هنری جوانان عزیز ایران اسلامی می‌باشد. به همین منظور و با عنایت به سوابق مدیریتی و هنری جناب‌عالی به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان» منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف الهی، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و با همفکری و همکاری سایر اعضا و بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت‌های مرکز هنرهای تجسمی نسبت به برگزاری هرچه بهتر این رویداد موفق و مؤید باشد.»

خراسانی‌زاده اکنون مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران است.

وی متولد سال ۱۳۶۴ و دانش آموخته دکترای «تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی» از دانشکده هنر دانشگاه شاهد و عضو هیئت علمی این دانشگاه است. تدریس دروس هنر و راهنمایی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، نگارش ۱۲ مقاله علمی پژوهشی در زمینه‌های هنر و رسانه، داوری مقالات، پایان‌نامه‌ها و جشنواره‌های هنری نیز از دیگر فعالیت‌های اوست.

خراسانی‌زاده علاوه بر طراحی صنعتی، در حوزه گرافیک به عنوان طراح و مدیر هنری فعالیت داشته است. وی پیش از این سوابق اجرایی همچون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر شوراهای فرهنگ عمومی و اطلاع‌رسانی این استان، معاون آموزش و امور استان‌های سازمان فضای مجازی سراج، دبیر و سخنگوی چهار دوره نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی و... را برعهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.