پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

واکنش «معاون امور هنری وزیر ارشاد» به گلایه‌ای «داریوش ارجمند»؛

سالاری: طبق روال معمول در سه ماهه ابتدای هر سال در بسیاری از نهادهای اجرایی مشکلاتی درخصوص کمک‌های مالی وجود دارد که به مرور حل و فصل می‌شود

محمود سالاری

سینماپرس: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تأمین و پرداخت اعتبارات از طرف رئیس جمهور به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در سال جاری خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری در خصوص گلایه داریوش ارجمند در ارتباط با پرداخت نشدن کمک مالی ۲۰ میلیارد تومانی رئیس جمهور به موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: امسال طبق اعلام رسمی، موضوع از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع در مراسم تجلیل از هنرمندان متولد اردیبهشت و مذاکراتی که با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته‌ام، این کمک در بودجه سال ۱۴۰۲ موسسه پیش‌بینی شده و بدون هر گونه محدودیت و نگرانی پرداخت خواهد شد.

رئیس هیئت امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت اظهار داشت: طبق روال معمول در سه ماهه ابتدای هر سال در بسیاری از نهادهای اجرایی مشکلاتی درخصوص کمک‌های مالی وجود دارد که به مرور حل و فصل می‌شود و قطعا تکریم هنرمندان پیشکسوت به عنوان سرمایه‌های اجتماعی کشور و حمایت از موسسه هنرمندان پیشکسوت از اولویت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این موضوع نباید باعث نگرانی اعضای موسسه شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم تجلیل از هنرمندان متولد تیر و مرداد روز گذشته (۱۴ تیر) به همت مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در باغ زیبا برگزار شد.

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و رئیس هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در این آیین با گلایه از تحقق نیافتن بودجه‌ای که قرار بود به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت تعلق گیرد گفت: مرد است و قولش. قرآن می‌گوید به عهد خود وفا کنید اما ۱۵ ماه پیش آقای رئیسی قولی به یکی از همکاران ما دادند که هنوز خبری از آن نیست.

ارجمند تأکید کرد: آقای رئیسی یک شاهی از ۲۰ میلیاردی که شما قولش را داده‌اید به ما نرسیده است. به قول خود وفا کنید که مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بتواند نفس بکشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.