دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

معاون اول رئیس‌جمهور:

برخلاف آن چیزی که تصور می‌شود «سینما» در اداره کشور نقش مثبتی دارد و می‌تواند نقش اساسی در پیشبرد برنامه‌های دولت بازی کند

محمد مخبر؛ محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: معاون اول رییس جمهور با اشاره به نقش سینما در جامعه گفت: سینما در اداره کشور نقش دارد و می‌تواند برای برنامه‌های دولت نقشی اساسی بازی کند.

به گزارش سینماپرس، محمد مخبر در گفت‌وگو با ایرنا گفت: برخلاف آن چیزی که تصور می‌شود سینما در اداره کشور نقش مثبتی دارد و به لحاظ رویکردی که در ذهن مردم ایجاد می کند می تواند نقش اساسی در پیشبرد برنامه های دولت بازی کند.

وی افزود: سینما برای ما بسیار مهم است و برای آن وقت می گذاریم و اهمیت قائلیم و امیدواریم که سینما بتواند در ارتقاء سطح آگاهی جامعه اثرگذار باشد. تجربه نشان داده است که مردم نسبت به مدیوم سینما اثرپذیر هستند.

وی نقش سینما و تلویزیون را در نشاط جامعه موثر دانست و گفت: معمولا شاهد هستیم که آثار سینمایی می توانند به صورت غیر مستقیم در اندوه و شادابی جامعه نقش مهمی ایفا کنند و باید تلاش کرد که با نشان دادن واقعیت ها در جامعه سینما کارکرد صحیحی داشته باشد.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، صبح دوشنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۲) در آستانه روز خبرنگار، با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی از بخش های مختلف ایرنا بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.