دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

در قاب شبکه دو سیما؛

«هادی و هدی» به تلویزیون بازمی‌گردند

برنامه «هادی و هدی»

سینماپرس: بیست و سومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش گزیده‌ای از برنامه «هادی و هدی» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، بیست و سومین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «نفوذی» محصول ۱۳۷۸، برنامه «بازی با کلمات» محصول ۱۳۶۷ و بخش پلاتو مجری با اجرای حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو و تصاویری زیبا و جذاب از مستند «طبیعت رنگارنگ» در بخش مستند خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش «قاب ناب» به گزیده‌ای از برنامه بازی با کلمات با اجرای حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو در سال ۱۳۶۷ پرداخته و در بخش «برنامه‌های کودک»، بخش‌هایی از برنامه خاطره‌انگیز «هادی و هدی» محصول ۱۳۶۴ تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

این برنامه در بخش «موسیقی» به پخش موسیقی خانه عشق با صدای مهرداد کاظمی پرداخته و در بخش «نماهنگ»، نماهنگ شوق حضور با صدای علی فانی را روانه آنتن می‌کند.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلم‌های سینمایی، سریالها، مستندها و... را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیام‌های صوتی و تصویری خود را در فضای مجازی برنامه به نشانی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV۲@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که بیست و سومین قسمت آن، سه‌شنبه ۲۴ مرداد حوالی ۰۰:۳۵ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.