سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

حامد صالحی خبر داد؛

انتشار فراخوان جشنواره نماز با عنوان «فجر تا فجر»

جشنواره نماز

سینماپرس: مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از انتشار فراخوان جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، حامد صالحی گفت: مخاطبان این فراخوان اهالی فرهنگ و هنر، فرهنگیان، مربیان و کلیه آگاهان به معارف دینی در حوزه کودک و نوجوان هستند و گستره اجرای آن به صورت ملی است.

وی ادامه داد: قالب های جشنواره شامل رمان بلند نوجوانان، مجموعه داستان های کوتاه کودک و نوجوان، نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی و پویانمایی(اقتباسی) است.

به گفته صالحی، موضوع های این جشنواره عبارتند از نماز جماعت مسجد و مدرسه عامل تعاون و کارجمعی، روابط اجتماعی، مواسات همدلی و زمینه ساز دولت مهدوی، نماز تقویت کننده صلابت، شجاعت، عزت و امنیت ملی و همچنین مسئولیت اجتماعی و نماز، عامل عفاف، آرامش و امنیت فردی اجتماعی.

وی افزود: سایر موضوع ها شامل نماز عامل تحکیم و تعالی بنیان خانواده، تربیت فرزندان صالح و پایداری ارزش های انسانی در جامعه، نماز عامل استقلال، خودباوری، خوداتکایی و انسجام ملی، خنثی کننده رکود و توقف و رونق تولید و نماز و معنویت عامل پایبندی به ارزش ها و دستاوردهای ملی، توسعه پایدار و پیشرفت ایران اسلامی است.

صالحی افزود: علاقه مندان تا ۲۱ آذر می توانند آثار خود را به سامانه نماز ارسال کنند.

وی اضافه کرد: داوری و انتخاب آثار از ۲۲ آذر تا ۲۱ دی انجام خواهد شد و نتایج جشنواره پنجم بهمن سال مصادف با سالروز میلاد حضرت علی (ع) اعلام خواهد شد. اختتامیه نیز در دهه فجر برگزار می شود.

حامد صالحی در پایان راه های ارتباطی با دبیرخانه جشنواره را با شماره تلفن ۸۶۰۳۷۵۰۶ – ۰۲۱، پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۷ عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.