دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

دبیر «نهمین جشنواره فیلم مدرسه» وعده داد؛

منتخبان «مدرسه» به جشنواره‌های برتر و بین‌المللی فرستاده می‌شوند

جشنواره فیلم مدرسه

سینماپرس: دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه گفت: بعد از پایان جشنواره منتخبین آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خواهند گذراند و آثار آنها در جشنواره‌های برتر و بین‌المللی شرکت داده و از آثار بعدی آنها نیز حمایت خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین اخوین با تاکید بر این مهم که این جشنواره یک رویداد استعدادیابی می‌باشد و نقطه‌ای است برای شناسایی و رشد و پرورش دانش آموزان مستعد در حوزه فیلمسازی، اظهار داشت: در جشنواره مدرسه شرکت کنندگان پس از ارسال اثر و داوری توسط جشنواره یک فرایند را طی خواهند کرد که شروع کار آن‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: در این فرآیند مستعدان شناسایی شده و روند استعدادیابی منجر به رشد آنها خواهد شد که در نهایت خود می‌توانند از تولیدکنندگان جدی در کشور باشند.

اخوین بیان داشت: خوشبختانه در سال‌های برگزاری این جشنواره شاهد ظهور هنرمندانی هستیم که در حال حاضر جزوه تولیدکنندگان جوان در کشور محسوب می‌شوند.

وی افزود: امسال بخش جدیدی به نام منتورینگ به جشنواره افزوده شده که صاحبان هر اثر ارسال شده می‌توانند درخواست منتورینگ کرده و بعداز مشاهده و بررسی آثار آنها نکاتی در روند بهبود آن پیشنهاد خواهد شد که توسط فیلمساز اصلاح می‌شود.

دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه تاکیدکرد: دوره‌های آموزشی مختلفی نیز بر روی سایت جشنواره قرار خواهد گرفت و سعی برآن است تا بیشتر بر نقش آموزشی جشنواره تاکید شود.

اخوین گفت: بعد از پایان جشنواره منتخبین آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خواهند گذراند و آثار آنها در جشنواره‌های برتر و بین المللی شرکت داده خواهد شد و همچنین از آثار بعدی آنها نیز حمایت خواهد شد.

دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه، یادآور شد: دانش آموزان علاقمند از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را تا روز دهم شهریور ماه و از طریق تارنمای جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.