یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

با حکم «معاون هنری وزیر ارشاد»؛

«محمد خراسانی‌زاده» رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد

محمد خراسانی زاده در نشست صمیمانه مدیرکل هنرهای تجسمی با اصحاب رسانه

سینماپرس: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر» منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر» منصوب کرد. متن حکم وی به این شرح است:

«جناب آقای محمد خراسانی‌زاده

مدیرکل محترم دفتر هنرهای تجسمی

جشنواره هنرهای تجسمی فجر، باشکوه‌ترین رویداد هنری در عرصه هنرهای تجسمی ایران اسلامی است و ثمره‌ای بی‌بدیل از شایستگی‌ها و دستاوردهای پیشکسوتان، اساتید و شور و شوق خلاقانه هنرمندان جوان این عرصه شمرده می‌شود.

به همین منظور با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با همفکری و همکاری سایر اعضا و بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت‌های مرکز هنرهای تجسمی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق و مؤید باشید.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.