یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

با برگزاری یک دوره آموزشی 6 ماه؛

«انجمن سینمای جوانان ایران» به سراغ آموزش «ژورنالیسم سینمایی» می‌رود

دوره تخصصی «ژورنالیسم سینمایی»

سینماپرس: اولین دوره تخصصی «ژورنالیسم سینمایی» انجمن سینمای جوانان ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش سینماپرس، ثبت‌نام اولین دوره تخصصی «ژورنالیسم سینمایی» انجمن سینمای جوانان ایران از امروز، ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ در پورتال «ژورنالیسم سینمایی» سایت انجمن سینمای جوانان ایران آغاز شد.

علاقه‌مندان به سینما و خبرنگاری در این حوزه از فرهنگ و هنر که قصد دارند به عنوان ژورنالیست فعالیت کنند، می‌توانند با مراجعه به نشانی «ژورنالیسم سینمایی» در این دوره ثبت‌نام و مقدمات آموزشی این حرفه تخصصی را فرا بگیرند و برای حضور در رسانه‌های رسمی فرهنگی و هنری آماده به کار شوند.

متقاضیان پس از ثبت‌نام و کسب نمره استاندارد از آزمون اولیه، می‌توانند در این دوره شرکت کنند و برترین هنرجویان و کارآموزان دوره به رسانه‌های معتبر خبری معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است، مدت زمان دوره تخصصی «ژورنالیسم سینمایی»، بالغ بر ۶ ماه است.

سرفصل‌های دوره تخصصی «ژورنالیسم سینمایی» انجمن سینمای جوانان ایران عبارت‌اند از:

آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات سینمایی، خبرنگاری از مقدماتی تا پیشرفته، نقد و ری‌ویونویسی آثار سینمایی، تاریخ سینمای ایران و جهان، مصاحبه، جریان‌شناسی سینما و رسانه، معرفی و بررسی جشنواره‌های موثر سینمایی داخلی و بین‌المللی، ژانر شناسی، گزارش‌نویسی و روایت‌گری، سوژه‌یابی و پرداخت، حقوق رسانه و….

لازم به ذکر است که رسانه‌هایی چون، روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری مهر، موسسه رسانه‌ای وصف صبا، خبرگزاری کتاب (ایبنا)، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری دانشجو و پایگاه خبری خبرنامه دانشجویان ایران با انجمن سینمای جوانان ایران در این دوره تخصصی برای آموزش و معرفی برای همکاری هنرجویان و کارآموزان، همکاری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.