شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح:

کارگاه نقاشی «روایت یاران» با حضور هنرمندان مطرح استانی و همزمان با کنگره ملی ۸۰۰۰ شهر استان همدان برگزار خواهد شد

کارگاه نقاشی «روایت یاران»

سینماپرس: مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس از برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع حاج حسین همدانی در استان همدان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با بیان این خبر گفت:با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم جهاد فرهنگی و ضرورت استفاده از موضوعات، مصادیق و محورهای دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین، دومین کارگاه استانی با محوریت شهدای شاخص هر استان را در همدان و با موضوع شهید حاج حسین همدانی برگزار خواهیم کرد.
وی افزود:این کارگاه نقاشی با حضور هنرمندان مطرح استانی و همزمان با کنگره ملی ۸۰۰۰ شهر استان همدان برگزار خواهد شد که در این کارگاه آقایان مهدی پرستار شهری، بشیر پوروقار، کریم زارعی، احمدشاملو، علی غیبی و امیر محمد سرمدی حضور خواهند داشت.
این کارگاه یکشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ و در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.
حبیبی همچنین از برگزاری ۶ کارگاه دیگر تا پایان سال در سایر استان ها خبر داد.
گفتنی است انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس از زیر مجموعه های تخصصی بنیاد فرهنگی روایت فتح در حوزه هنرهای تجسمی می باشد که با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت به خلق اثر و تولید محتوا (نقاشی، کارتون، کاریکاتور، گرافیک، انیمیشن، حجم سازی، و ...)می پردازد.
جشنواره جهانی هنر مقاومت هم از فعالیت های بین المللی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح می باشد که تاکنون ۶ دوره آن برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.