یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

ابوالقاسم طالبی:

بارها عده‌ای خواستند به جمهوری اسلامی طعنه بزنند و فالور جمع کنند/لعنت بر این اندیشه صهیونیستی که اشک مادر و خردشدن پدر را موجب شد

ابوالقاسم طالبی؛ فلسطین؛ تجمع هنرمندان در موزه هنرهای معاصر

سینماپرس: کارگردان فیلم «یتیم‌خانه ایران» با انتقاد از هنرمندانی که علیه رژیم صهیونیستی موضع نمی‌گیرند، گفت: بارها عده‌ای خواستند به جمهوری اسلامی طعنه بزنند و فالور جمع کنند، لعنت بر فالور و این اندیشه صهیونیستی که اشک مادر و خردشدن پدر را موجب شد و بچه‌ها را از بین برد.

به گزارش سینماپرس، ابوالقاسم طالبی در تجمع هنرمندان و سینماگران که در اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی امروز-شنبه- ۲۹ مهرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد، از هنرمندانی که علیه این رژیم موضع نمی‌گیرند انتقاد کرد و اظهارداشت: اینها هنرمند نیستند، به آنان هنرمند نمی‌گویند. بله دیگران به شما هنرمند می‌گویند، جایزه هم می‌دهند، جشنواره صهیونیستی هم می‌برند اما بدانید شما مُبلغ صهیونیست هستید.

این کارگردان پیشکسوت با اشاره به سخنان رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا گفت: بایدن صحبتی کرد که در عمرش یک حرف خوب بود؛ اینکه صهیونیست حتما نباید یهودی باشد. مسیحی که صهیونیست باشد داریم، سینماگر که صهیونیست باشد داریم مجتهد که صهیونیست باشد داریم شاعر، بازیگر و ... داریم کسانی که می‌بینند، پدری گوشت چرخ شده بچه‌اش را در پلاستیک می‌برد و از مقاومت حرف می‌زند و اینها باز کرکس گونه در مراسم تشییع پیکر عزیزی، ‌وقتی برومندی حرفی می‌زند او را هو می‌کنند.

طالبی افزود: امام علی (ع) با متحجرین و متعصبین برخوردهای زیادی انجام داد. شبیه آنان، همین متعصبینی هستند که امروز در اسراییل زندگی می کنند. در آن روزگار شکم یک مادر باردار که فکر می‌کردند شیعه مولاست را دریدند و بچه اش را سر بریدند. یک بار یکی شان خرمای خشکیده‌ای از باغ کسی کند و به او گفتند تو کار حرامی می کنی درحالیکه چنین جنایاتی می‌کردند. در نهایت نیز مولا دست به شمشیر برد و آنان را از میان برد و در آخر نیز آنان بودند که مولا علی را به شهادت رساندند.

کارگردان سریال «به کجا چنین شتابان» همچنین بیان کرد: من از ته دل تاسف خودم را از این انسان‌ها ابراز می‌دارم که کرکس‌هایی هستند در لباس پرستو و هنرمند واقعی نیستند. ما می‌دانیم که هر کس طرف اسرائیل و رژیم صهیونیستی بود از بین رفت. چرا که صهیونیست ها می‌کشند و نمی‌گذارند سر و صدا علیه‌شان باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.